زنجان/

نمازگزاران زنجاني هتک حرمت صحابه پیامبر اکرم (ص) رامحکوم کردند

مردم همیشه در صحنه زنجان، بعد از برپایی نماز وحدت‌بخش جمعه، در اعتراض به هتک حرمت صحابه پیامبر اکرم (ص)، مسیر مصلای زنجان تا میدان رسل را راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  ، ظهرجمعه مردم ولایی و همیشه در صحنه زنجان با محکوم کردن هتک حرکت صحابه پیامبر اکرم (ص)، در راهپیمایی شرکت کرده و اقدام عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه را که با حمله به مرقد مطهر "حجربن‌عدی" و تخریب ضریح و نبش قبر آن صحابی، بار دیگر به مقدسات دین اسلام توهین کرده بودند را محکوم کردند.

راهپیمایان در حالی که دست نوشته ها و پلاکارهای مختلفی به همراه پرچم ایران، سوریه و لبنان در دست داشتند، هوشیاری و بیداری شیعیان را از جنایات سلفی های تکفیری نشان دادند و این جنایت را محکوم کردند.

مردم استان زنجان در این راهپیمایی، هم‌صدا با سایر مسلمانان و آزادگان جهان، علیه طرح‌های توطئه‌آمیز، پلید و مزدورانه مثلث شوم استکبار جهانی یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در اهانت و تخریب اماکن مقدس و مراکز زیارتی دینی توسط سلفی‌های وهابی و حملات وحشیانه صهیونیست‌های جنایت‌پیشه به جبهه مقاومت اسلامی، شعار توحیدی "لااله‌الا‌الله، محمد رسول‌الله" را سر دادند./س


برچسب ها: نماز گزاران ، زنجان ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.