اصفهان/

تلاش کنیم، حماسه ساز عرصه سياست باشيم

استاندار اصفهان: باید تمام تلاش خود را براي خلق حماسه اي ديگر در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، بکار بندیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در گردهمایی فرمانداران استان، اظهار داشت: با توجه به فرمایشهای رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله) در ابتدای سال جاری، همه باید تلاش خود را برای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به کار بندیم.

استاندار در این گردهمايي با بيان اينكه خلق حماسه در عرصه اقتصاد و سياست از مهمترين امور است، گفت: همچون گذشته تلاش مي كنيم با کمک ديگر مسوؤلان استان با جلب مشارکت حداکثری مردم انتخابات را در فضایی آرام برگزار کنیم.

ذاکر اصفهانی سفر دور چهارم هیأت دولت به اصفهان را بسیار حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: در این سفر بیش از 80 درصد پیشنهادها مصوب شد و ارتقاء هر چه بیشتر استان و پیگیری مطالبات مردم از اهداف این دور از سفر بود.

وی احداث بندر خشک در منطقه سجزی، احداث شهرک طلا و جواهر، خرید تضمینی آب خلیج فارس توسط وزارت نیرو را از جمله نتایج این سفر برشمرد.

استاندار اصفهان افزود: پرداختن به مشكل كم آبي و خشكسالي در استان و مدیریت دقیق منابع آبی بايد در اولويت كاري مديران استان قرار گيرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از امکانات و دانش فنی استان، به خوبی بهره ببریم، یادآور شد: با وجود کمبود اعتبار برای پروژه های مهر ماندگار، کار به بهترین نحو در حال انجام است.

علیرضا ذاکر اصفهانی اصل سازندگی و توجه به محرومین را محور فعالیت مدیریت استان دانست و عنوان کرد: در استان فضای تخصصی و کارشناسی حکم فرماست و تا کنون بیش از 20 همایش علمی در خصوص خشکسالی برگزار نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه نباید هیچ گونه دخالت و خط دهی به مردم در موضوع انتخابات وجود داشته باشد، اظهار داشت: در این حوزه باید ضمن اعلام بي طرفي از مواضع و احزاب، تلاش كنيم همچون گذشته فعال عمل نمايیم.

استاندار اصفهان با اشاره به حساسیت انتخابات افزود: جلب مشاركت حداكثري مردم و برگزاري انتخابات در فضايي آرام از اهداف مديريت استان است.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش براي خلق حماسه‌اي ديگر در عرصه اقتصاد و سياست و برگزاری انتخابات پرشکوه و بدور از هر گونه کنش از وظایف مسوؤلان و مدیران است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.