۶ نفر در رابطه با آتش سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

افشاری از تحت تعقیب قرار گرفتن ۶ نفر در رابطه با موضوع آتش سوزی در انبار ضایعات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید خبر داد.

معین افشاری گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، فورا قاضی عظیمی، رییس شعبه دوم دادگاه عمومی بروات و معاون اینجانب در محل حادثه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد. 

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچ گونه آسیب انسانی در پی نداشته نداشته و صرفا خسارت وارده مالی بوده است، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و ۶ متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در دست تحقیق و نیازمند کار کارشناسی و بررسی بیشتر است، تصریح کرد: با ورود دستگاه قضایی و همت مسئولان ارگ و کارخانه مدیران خودرو و اقدام به موقع و همه جانبه از سوی ماموران آتش نشانی از شهرهای مجاور آتش سریعا مهار شد و از سرایت به سایر قسمت ها جلوگیری شد. 

افشاری خطاب به مدیران کارخانه ها و تولیدی ها گفت: بایستی مسئولان کارخانه ها و شرکت های تولیدی نکات ایمنی و تامین امنیت کامل محیط کار را مورد توجه قرار دهند تا از بروز حوادث ناگوار مشابه پیشگیری گردد.

رئیس حوزه قضائی بخش بروات هشدار داد: در صورت محرز شدن قصور و کوتاهی در وقوع این حادثه، با مدیران و کارکنانی که مرتکب ترک فعل شده باشند، برخورد قضایی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.