خوزستان/

ضرورت بهبود وضعيت بورس خوزستان

مديركل امور اقتصادي استانداري خوزستان با اشاره به راه اندازي بورس استان گفت: وضعيت بورس در خوزستان بايد بيش از گذشته بهبود يابد؛ به همين علت به يك تلاش همگاني در اين راستا نياز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، رضا قيصي‌پور اظهاركرد: هم‌اكنون بورس خوزستان با 5 كارگزاري فعال است و مي‌تواند عمليات مربوط به بورس را به خوبي انجام دهد.

وي تاكيدكرد: فعاليت بورس در خوزستان نسبت به ساير استان‌ها پايين است و به همين علت اطلاع‌رساني گسترده به مردم ضروري است.

مديركل امور اقتصادي استانداري خوزستان تصريح‌كرد: با فعاليت از طريق بورس مي‌توان به بازارهاي مالي خوبي دست يافت و معاملاتي كه در استان از اين پس انجام مي‌شود بايد بيش از گذشته باشد؛ به‌گونه‌اي كه مردم تمايل به نگهداري منابع مالي خود در بانك‌ها را كاهش دهند.

قيصي‌پور ادامه‌داد: شركت‌ها مي‌توانند گردش مالي خود را با استفاده از سيستم‌هاي اطلاع‌رساني گزارش دهند تا به اين وسيله مردم آگاهي كافي نسبت به اين منابع كسب كنند.

وي افزود: پتانسيل استان براي توسعه فعاليت‌هاي بورس بالاست و تسهيلات بالاي بانكي در استان پرداخت مي‌شود. همچنين برخي از شركت‌ها درآمدهاي بالايي دارند كه با ورود به بازارهاي مالي مطمئن مي‌توان سودآوري بيشتري به‌دست آورد.

مديركل امور اقتصادي استانداري خوزستان عنوان‌كرد: با خريد تعداد زيادي سهام و افزايش سرمايه‌گذاري‌ها، وضعيت اشتغال در استان بهبود مي‌يابد./س
برچسب ها: ضرورت ، بهبود ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.