راهبرد جدید ملی مذهبی‌ ها و منافقین برای آشوب

پس از اعلام نهایی نتایج احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان گروهک‌های ضد انقلاب و منافقین و جریان فتنه بر آن شدند تا استراتژی خود را برای باز تولید فتنه تغییر دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها از سوی شورای محترم نگهبان و ناامید شدن اصحاب فتنه از بازتولید سازماندهی اراذل و اوباش برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور بر آن شدند تا در پوشش ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای خاص جهت جلوگیری از فراگیری این یأس در بدنه فعالین این جریان، به سرعت چند محور عملیاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. تحریک و تهییج دو کاندیدای نزدیک به جریان اصلاح‌طلب ـ فتنه، به انصراف از کاندیداتوری در راستای تقلیل مشارکت و ایجاد بحران مشروعیت برای نظام و موارد دیگری از این دست که شمارش آن از حوصله خارج است.

از جمله برنامه‌های ضد انقلاب می‌توان به تغییر استراتژی این جریان در مواجهه با انتخابات پیش رو اشاره کرد. اپوزیسیون خارج‌نشین طی دستوری تشکیلاتی در رسانه‌های خود از تغییر راهبرد سخن به میان آورده‌اند. آن‌ها با یادآوری شعار دروغین فتنه‌گران در سال 88 مبنی بر اینکه «رأی من کو؟» شعار و بهانه جدیدی برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی پیدا کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که باید امسال با شعار «کاندیدای من کو؟» و یا «حق من کو؟» به مصاف نظام اسلامی رفت. این شعار که توسط سایت‌های نزدیک به گروهک تروریستی منافقین و گروهک ملی ـ مذهبی ترویج شده است نه تنها از عمق ارتباط تنگاتنگ این دو گروهک با هم خبر می‌دهد، بلکه تلاش‌های مذبوحانه آنان برای توهم براندازی نظام را به نمایش می‌گذارد.



فتنه‌گران و ضد انقلاب در حالی این ادعاهای واهی و پوچ را سر می‌دهند که عدم احراز صلاحیت کاندیدای مورد حمایت آنان به نفع وی بوده چرا که نظام اسلامی با هوشیاری و بصیرت جلوی سوء استفاده معارضین انقلاب، گروهک‌های تروریستی و مطرود امام را گرفت و با این کار تمامی نقشه‌ها و سناریوهای بیگانگان برای جدا کردن ایشان از انقلاب نقش بر آب شد. اگر چه پس از اعلام نتایج دشمنان تلاش کردند تا عدم احراز صلاحیت وی را به عنوان حذف از نظام اسلامی قلمداد کنند و این نکته را به مخاطبین القا نمایند حال آن‌که دو سال پیش از این رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کسانی که صلاحیتشان احراز نمی‌شود فرمودند: «اينهائى كه رد صلاحيت مي‌شوند، لزوماً آدم‌هاى بى‌صلاحيتى نيستند. اينجور خيال نشود كه حالا چون فلانی در انتخابات رد صلاحيت شد، پس ديگر بكلى از صلاحيت ساقط است؛ نه، طبق قانون، در انتخابات نمي‌تواند به عنوان نامزد شركت كند.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار