روایت فرد جدا شده از گروهک منافقین؛

از پمپ بنزین زنانه و مردانه تا ممنوعیت استفاده از عطر!

یک فرد جدا شده از گروهک منافقین گفت: بدانید که پمپ بنزین و سالن غذاخوری در اردوگاه اشرف، زنانه و مردانه بود.

 نشست «منافقین، خائنین دیروز شاکیان امروز» با نگاهی به پرونده حقوق بشری حمید نوری، امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شد. محمدمهدی اسلامی؛ پژوهشگر تاریخ معاصر در آغاز این نشست با تشریح اقدامات گروهک منافقین در نفوذ به ارکان جمهوری اسلامی و نیز جنایاتی که در حمله نظامی به خاک کشورمان پس از جنگ عراق علیه ایران، به معرفی برخی از اعضای منافقین از جمله «مهناز میمنت» که با حمایت «بنیاد عبدالرحمن برومند» و به‌ویژه «پروانه برومند» علیه حمید نوری شکایت کرده‌اند، پرداخت.


بیشتربخوانید


وی گفت: واشنگتن‌پست اعلام کرده که بنیاد برومند سال‌ها پرونده‌سازی می‌کرد تا علیه مجازات اعضای منافقین اعلام جرم کند و برای آن باید متهم‌سازی صورت می‌گرفت. بر این اساس حمید نوری را که سال‌ها قبل کارمند ساده قوه قضائیه بود بازداشت و محاکمه کردند.

هادی شبانی، از افراد جداشده از گروهک منافقین که ۲۰ سال در کمپ اشرف در عراق هم بود، در سخنانی در این نشست گفت: سال ۶۳ ارتباط تلفنی با سازمان برقرار کردم و سال ۶۴ از طریق پاکستان به عراق رفتم و بعد از گذراندن آموزش‌های نظامی وارد آموزش چریک شهری شدم تا در داخل کشور عملیات انجام دهم. سال ۶۵ از پاکستان وارد مرز شدم و قرار بود در قالب دو تیم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان و شیراز انفجار ایجاد کنیم که رابط ما نیامد و به پاکستان برگشتیم.

افراد جدا شده از منافقین

وی افزود: بعد استراتژی عملیات عوض شد و عملیات‌های آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان طراحی شد. در فروغ جاویدان می‌دیدم که افرادی را از خارج کشور وارد می‌کردند تا تهران را اشغال کنند. صدام همکاری بسیاری با منافقین داشت و بعد از پذیرش قطعنامه مسعود رجوی در نشستی اعلام کرد که به صدام پیشنهاد دادیم تا یک هفته امضای قطعنامه را به تعویق بیندازد تا ارتش ما در عرض ۷۲ ساعت به تهران برسد. تا تنگه چهار زبر هم رفتیم، اما رجوی شکست خورد و سازمان بعد از آن به صورت فرقه‌ای درآمد. بعد از آن شکست سازمان در بحث ایدئولوژیک شروع شد.

شبانی ادامه داد: در جریان مباحث اخیر منافقین اعلام می‌کنند که زن‌ها حجاب از سر بردارند، اما سوال من این است که چرا خودشان به آن اعتقادی ندارند. جداسازی زن و مرد در اردوگاه با حساسیت زیادی انجام می‌شد و حتی پمپ بنزین زنانه و مردانه بود و زن‌ها در نوبت صبح و مرد‌ها در نوبت بعد از ظهر می‌توانستند به پمپ بنزین بروند، همچنین سالن غذاخوری جداگانه بود و به مرد‌ها دستور داده شده که بعد از اصلاح صورت حق استفاده از عطر ندارند، چون برای زنان تحریک‌آمیز است.

گفتنی است؛ حمید نوری، شهروند ایرانی که تا حدود ۳۰ سال قبل کارمند معمولی قوه قضائیه بود، ۱۸ آبان ۱۳۹۸ با شکایت واهی سازمان منافقین در فرودگاه سوئد و هنگام مسافرت به این کشور بازداشت و سپس محاکمه شد.

محاکمه نوری توسط سیستم قضائی سوئد ناعادلانه و برخلاف کنوانسیون‌های حقوق بشری انجام شد و پس از زمان بازداشت در سلول انفرادی به سر می‌برد. نوع رفتار سیستم قضائی سوئد با حمید نوری بار‌ها مورد اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

دادگاه بدوی، سال گذشته حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد و در حال حاضر دادگاه تجدیدنظر وی در استکهلم در حال انجام است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ برگروهک منافقین مرگ بر امریکا واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
غرب .بویژه کشورک سوید
خواسته ازادی و حقوق حشر غرب را به تصویر بکشند
با کمک مافیای رسانه
خودشان را فرشته نجات بشریت بخورد مردم دینا داده اند
ساده لوحان و جاهلان هم باور کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
انتشار این مدل اخبار تبلیغی در جهت قدیس نشان دادن چهره و عملکرد سراسر شیطانی و خباثت گونه این گروه تروریست وحشی جای تأسف داره مگر گروهی که خط راه و روش کمونیست و مارکسیسم دنبال مینمایند و پوست آدم ها را زنده زنده میکنند و زنده زنده سلاخی سر میبرند و هزاران شکنجه قرون وسطایی دیگر مرتکب شدند و میشوند میشه گفت آدمی زاد هستند
آخرین اخبار