"او خوب سنگ مي زند" در جشنواره زلين جمهوري چك پذيرفته شد

فيلم سينمايي "او خوب سنگ مي‌زند" به کارگرداني هادي محقق در جشنواره زلين جمهوري چک به نمايش در مي‌آيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امين كمالوندي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت:اين جشنواره در زمينه  فيلم‌هاي کودک و نوجوان است که از 28 مي تا اول ژوئن در کشور جمهوري چک برگزار مي‌شود. 
وي افزود:فيلم سينمايي او خوب سنگ‌مي‌زند در بخش پانوراما اين فستيوال پذيرفته شده است .
اين اولين حضور بين‌المللي فيلم هادي محقق است که سال قبل در بخش مسابقه فيلم‌هاي اول جشنواره به نمايش درآمد و با استقبال منتقدان روبه‌رو شد.
وي گفت: تهيه‌کننده فيلم در تلاش است که مقدمات اکران عمومي «او خوب سنگ مي‌زند» را در شهريور ماه امسال فراهم کند و پخش اين فيلم به مؤسسه لاله برگ فيلم (غلامحسين بلوريان) سپرده شده است. 
تهيه‌کنندگي اين فيلم را ابراهيم اصغري بر عهده دارد. 
تهيه کننده در تلاش است بعد از عيد فطر در شهريور ماه «او خوب سنگ مي‌زند» را در گروه آزاد اکران کند. 
همچنين قرار است فيلم همزمان با تهران در شهرستانها و بخصوص کهکيلويه و بويراحمد و خراسان نيز اکران عمومي شود.
احمد درخشان، ساعد سهيلي، داوود عين‌آبادي، سميه سيروس‌مقدم، ارجاسب احدي، مهيار آبروان، مهتاب دستکزن، احمد جوشن، سيد جليل علوي، سيد محمد علي حاج پور و قربان نجفي در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
"او خوب سنگ مي زند" روايتگر داستان زندگي نوجواني به اسم بردو است که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر و مادرش زندگي مي‌کند. 
بردوي نوجوان به‌علت مريضي مادرش و براي سر و سامان دادن به زندگيشان در پي طلب پدر مرحومش راهي سفر و  اين سفر در زندگي او باعث رخ دادن اتفاقات و حوادثي مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار