تشکيل ستاد مصرف بهينه کالا در شهر تهران

راه اندازي ستاد مصرف بهينه و کالاي شهر تهران راهکاري مناسب براي فرهنگسازي در بحث جلوگيري از مصرف گرايي است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ناصر خطيبي کانديد شوراي شهر تهران در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: متاسفانه در کشور ما فرهنگ صحيح مصرف وجود ندارد به همين منظور برنامه من به عنوان يکي از کانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر تهران تشکيل ستاد مصرف بهينه و کالاي شهر تهران به منظور توسعه فرهنگ مصرف در شهر تهران است.
خطيبي در اين خصوص گفت: در اين ستاد بحث فرهنگ سازي در خصوص مصرف بهينه کالا از جمله مواد غذايي و ساير موارد مطرح است.
و اين ستاد در واقع اولين سامانه براي توسعه فرهنگ بهينه سازي مصرف در تهران است .
وي با بيان اين که در رابطه با بحث انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران داري يک برنامه 84 صفحه اي هستم عنوان کرد: در اين رابطه يک برنامه ضربتي فرهنگي براي تهران در اين برنامه 84 صفحه اي تدوين شده است ضمن آنکه در رابطه با بحث شفاف سازي درامدهاي مربوط به شهرداري راهکارهاي مربوطه ارائه شده زيرا مردم بايد بدانند که درآمد شهرداري چقدر است و در چه زمينه هايي هزينه مي شود.
اجراي پروژه هاي فرهنگي در شوراي شهر تهران به عنوان پديده اين دوره انتخابات محسوب خواهد شد.
خطيبي به عنوان يکي از کانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران  در ادامه در جمع خبرنگاران تصريح کرد: در رابطه با موضوع شوراها کشوري موفق است که بتواند با در کنار هم گذاشتن شرايط و امکانات کشور را از مشکلات نجات دهد.
اين کانديداي شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: رسانه ها در رابطه با گذر از بحرانهاي موجود نقش مهمي در ارائه واقعيت جامعه و در نهايت بيان حقيقت دارند.
خطيبي تصريح کرد: رويکرد من به عنوان کانديداي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران رويکرد فرهنگي است ببينيد آيا در شرايط کنوني در شوراي شهر تهران براي بخش فرهنگي به اندازه حوزه ساخت و ساز مصوبه وجود دارد يا خير که به طور قطع منفي است.
وي با بيان اينکه با وجود سابقه تاريخي کشورمان هنوز ما در مباحث فرهنگي با مشکل مواجه هستيم گفت: من اگر وارد شوراي شهر تهران نشوم به طور حتم در بخش مباحث فرهنگي همچون مبارزه با مواد مخدر و ساير مسائل فرهنگي همه گونه کمک و همکاري را دريغ نمي‌کنم.
وي ادامه داد: در رابطه با بحث مبارزه با مواد مخدر سرعت مصرف مواد مخدر صنعتي هم اکنون بيشتر از رشد خدمات رساني است به طوريکه بر اساس آمار ارائه شده از هر 6 جوان يکنفر در آينده معتاد خواهد بود.
خطيبي درپايان گفت: رسانه‌ها بازوي کمکي براي ارائه و انتقال نقطه نظرات به شوراها هستند./ز
برچسب ها: مصرف ، بهینه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار