اطلاعیه دفتر رییس‌جمهور به مناسبت اعیاد شعبانیه

دفتر رییس‌جمهور در اطلاعیه‌ای فرارسیدن ماه معظم شعبان، بهار مناجات و راز و نیاز با معبود بی‌همتا که مقدمه ورود به ضیافت الله است را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، متن اطلاعیه دفتر رییس‌جمهور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ماه معظم شعبان ،بهار مناجات و راز و نیاز با معبود بی‌همتا که مقدمه ورود به ضیافت ا... است بر همه بندگان حضرت دوست مبارک باد.

این ماه که ماه پیامبر خدا (ص)نامیده شده سراسر مجد و شور و شعور و عظمت است و پروردگار مهربان با موالید گرانقدر این ماه شریف که از زمره برترین مخلوقات هستی اند ،منت را به همه انسان ها تمام نموده است .

روزهای آغازین این ماه ،از شرف تقارن با ولادت با سعادت سه مولود گرامی ؛سرور آزادگان جهان ،مولی الکونین حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع)، قمر منیر بنی هاشم ،حضرت ابوالفضل العباس (ع) و زین العابدین ،سید الساجدین ،حضرت امام علی بن الحسین (ع) برخوردار است و در نیمه آن نیز حضرت رب العزه ،سنگ تمام برای بشریت تشنه عدالت و فضیلت به ترازو نهاده یگانه منجی حقیقی انسان ها ؛بقیه الله‌العظم حضرت مهدی موعود (عج) را برای برپایی قسط و عدل و تکمیل رسالت خاتم الانبیاء(ص) به عرصه وجود در آورده است .

این اعیاد خجسته را به ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان جهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان خاصه عزیزان دلاورمرد پاسدار و جانبازان غیرتمند و سرافراز که به واسطه رشادت ها ،ایثارگری ها و استقامت و پایمردی آنان ،دو عید آغازین این ماه به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است ،سلامتی ،عزت و سربلندی بیش از پیش آنان را در ظل توجهات امام عصر (عج) از خداوند بزرگ مسالت می‌نماییم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار