کرمانشاه /

نظم و امنیت کامل در شعب اخذ رای حاکم است

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: تمهیدات امنیتی لازم برای برقراری نظم و امنیت در شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اتخاذ شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عزیزاله صحرایی افزود: عوامل انتظامی همراه با دیگر عوامل برگزاری انتخابات از نخستین ساعت صبح امروز در شعب اخذ رای مستقر و کار برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط در شهرستان صورت گرفته و هیچ مشکلی در خصوص امنیت وجود ندارد ضمن اینکه مردم نیز همکاری مطلوب و خوبی با پلیس در راستای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات دارند.

سرهنگ صحرایی با بیان اینکه حوزه فعالیت نیروی انتظامی در حوزه انتخابات مربوط به زمان تبلیغات، روز برگزاری و بعد از آن است، اظهار کرد: در همه این بخش ها فعالیت ها و اقدامات لازم از سوی پلیس صورت گرفته تا شاهد نظم و امنیت کامل در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باشیم.

وی اضافه کرد: پایبندی به مقررات خود موجب برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونمند خواهد شد که این مهم زمانی محقق می شود که مردم و نامزدهای انتخابات همکاری مطلوب و مناسبی با عوامل برگزاری بویژه پلیس داشته باشند.

عضو شورای تامین قصرشیرین خاطرنشان کرد: هیچ دغدغه ای برای برگزاری انتخابات سالم نداریم و نیروهای پلیس برای تامین نظم و امنیت شهرستان و شعب اخذ رای همه توان خود را بکار گرفته اند/س

 

 


برچسب ها: نظم ، امنیت ، کامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.