تيراندازي در صف خريد كفش‌هاي ستاره بسكتبال!

سارقي كه قصد داشت در صف مشتاقان خريد كفش‌هاي كتاني ستاره بسكتبال امريكا با اسلحه‌اش جيب مردم را خالي كند با شليك گلوله يكي از خريداران كشته شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سارقي كه قصد داشت در صف مشتاقان خريد كفش‌هاي كتاني ستاره بسكتبال امريكا با اسلحه‌اش جيب مردم را خالي كند با شليك گلوله يكي از خريداران كشته شد.اين تيراندازي حوالي ساعت 5:30 صبح شنبه اول تيرماه در حالي رخ داد كه تعداد زيادي از مردم آتلانتا براي خريد كتاني‌هاي تازه طراحي شده شركت نايك براي لبرون جيمز ستاره بسكتبال NBA از آغاز صبح صف طويلي كشيده بودند و هر جفت كفش توليد شده 180 دلار قيمت داشت اما از آنجا كه نمونه‌اي از كفش‌هاي لبرون جيمز بود و راحتي خاصي هم داشت طرفداران زيادي براي خريد آن به سمت فروشگاه هجوم برده بودند.



در اين ميان مرد جواني كه هويتش فاش نشده در حالي كه قصد جيب‌زني داشت وارد صف شد و پس از دقايقي انتظار ناگهان اسلحه خود را به سمت مردم نشانه رفت و آن‌ها را تهديد كرد. در اين ميان يكي از خريداران عمده كه سرمايه خودش را نيز در خطر مي‌ديد اسلحه‌اش را برداشت و چند شليك به مرد كرد كه در نتيجه مرد سارق در دم جان سپرد.


به گفته پليس با توجه به اظهارات شاهدان عيني اين اقدام خريدار دفاع از خود بوده بنابراين هيچ اتهامي بر او وارد نيست.نكته جالب در اين ميان اين است كه تقاضاي مردم براي خريد اين نوع كفش‌ها به قدري بالا بود كه حتي پس از اين اتفاق صف متفرق نشده و تا رسيدن نمونه‌هاي جديد تا ساعت 11:30 مردم 2 ساعت ديگر همچنان در صف ماندند.



به گفته كارشناسان اين اشتياق براي خريد نمونه كفش‌هاي لبرون جيمز پس از قهرماني ميامي هيت (تيم اين ستاره) در رقابت‌هاي اين فصل NBA بيشتر شده است. به گفته پليس تحقيقات همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار