اصفهان/

انجمن های اوليا و مربيان كاشان رتبه هاي برتر كشوري و استاني را کسب کردند

15 انجمن اوليا و مربيان مدارس مقاطع ابتدایی،راهنمایی و متوسطه كاشان رتبه هاي برتر كشور و استان اصفهان را کسب کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدير آموزش و پرورش كاشان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: این انجمن ها بر اساس بررسي گزارش عملكرد انجمن هاي اوليا و مربيان مدرسه هاي سراسر كشور در سه سطح منطقه، استان و كشور حائز شش رتبه برتر كشوري و نه رتبه برتر استاني شدند.

"حسين حنطه"، ساماندهي و توسعه همكاريهاي اوليا، آموزش خانواده و خدمات راهنمايي و مشاوره اي به دانش آموزان و خانواده آنها را از جمله شاخص های انتخاب انجمن ها دانست و افزود: طرح های ابتكاری مدرسه براي استفاده مستمر از مشارکت اولياء و دانش آموزان، اجراي مسابقات علمي، فعاليتهاي اردويي ، بازديدهاي علمي- فرهنگي، تهیه و انتشار جزوه های آموزشی جهت غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و آموزش های پنهان درسی و تشكيل كلاسهاي تقويتي از دیگر ملاک های ارزیابی برای انتخاب انجمن های برتر است.

وي تلاش همكاري و تلاش مديران و اوليا دانش آموزان مدارس کاشان در کسب مقامهای برتر استانی و کشوری این انجمن های این مدارس را یادآورشد و فزود: کارکرد موفق و تلاش بمطلوب انجمن های اوليا و مربيان در مدارس گام موثری در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در مدارس است.

به گفته وی،مدارس ابتدایی واحدپور، راهنمایی نوریان و نوری، دبیرستان های امیرکبیر و دخترانه شاهد و هنرستان دخترانه حاج امیر کتابچی رتبه هاي برتر كشوري را کسب کردند.

مدير آموزش و پرورشكاشان اظهارداشت:مدارس ابتدایی فردوسی، علوی، مجلسی، شاهد امام رضا(ع) و شاهرودیان دو، راهنمایی شهدای مخملبافی یک و خاوری ،دبیرستان های دخترانه ربیعی و نرجس نیز رتبه های برتر در استان اصفهان را به دست آوردند.

حنطه خاطرنشان کرد: مدرسه هاي واحدپور، نوری، نوریان، امیركبیر و هنرستان حاج امیركتابچی مدارسی هستندکه سال گذشته نیز رتبه های برتر انجمن های اولیا و مربیان استان اصفهان را کسب کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید محمدی
۱۱:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
با سلام ضمن عرض تبریک سال نو لطفا ابتکارات و خلاقیتهای به کار برده در انجمن اولیا و مربیان که صورت گرفته را در صورت تمایل تبادل کنیم ، با سپاس فراوان