اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شوراي شهر براي رفع مشکلات به ايده‌هاي دانشجويي توجه کند

"دبير سابق دفتر تحکيم وحدت" گفت: امروز شوراي شهر براي توسعه همه جانبه شهري و حل معضلات موجود نيازمند استفاده از ايده‌ها و برنامه‌هاي نخبگان و دانشگاه است.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه تشکل‌هاي دانشجويي در اين چند سال اخير نتوانستند به درستي در حوزه‌هاي اجتماعي نقش خود را ايفا کنند، اظهار داشت: شوراي شهر يکي از حوزه‌هاي مهم در حل معضلات اجتماعي است که تا امروز دانشگاهيان و شوراي شهر به اهميت تعامل براي رفع مشکلات موجود در شهرها پي نبرده‌اند.
 
وي به شأن والاي دانشجويان و عاري بودن از حس قدرت‌طلبي، شهرت‌اندوزي و دوري از منافع حزبي اشاره کرد و گفت: امروز شوراي شهر براي توسعه همه جانبه شهري و حل معضلات موجود بايد از برنامه‌هاي نخبگان و دانشگاهيان استفاده کند.
 
اين فعال دانشجويي نقش رسانه‌ها را در ايجاد تعامل ميان دانشگاهيان و شوراي شهر اثرگذار دانست و گفت: بايد توجه داشت که رسانه‌ها نيز نتوانسته‌اند در برقراري ارتباط ميان تشکل‌هاي دانشجويي و اعضاي شوراي شهر به خوبي عمل کرده و تأثيرگذار باشند.
 
دبير سابق دفتر تحکيم وحدت در پايان خاطرنشان کرد: تشکل‌هاي دانشجويي با توجه به ويژگي‌هايشان مي‌توانند بي‌پرده مطالبات مردم را به مسئولان در حوزه‌هاي شهري و کشوري انتقال دهند، و خود نيز بازوي پيگيري اين مطالبات طبق وظايف قانوني تعيين شده شوراي شهر باشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تشکل ، شورا ، شهر ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار