راديو جوان همراه روزه‌داران

ويژه برنامه‌هاي شبكه راديويي جوان در ماه مبارك رمضان رونمايي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط ‌عمومي رسانه ملي، بهنام احمدپور مباركه مدير شبكه راديويي جوان پيش از ظهر امروز در يك نشست خبري ضمن تشريخ ويژه برنامه‌هاي شبكه راديويي جوان در ايام ماه مبارك رمضان گفت: اين راديو با توجه به مخاطبان جواني كه در سراسر كشور و خارج از ايران دارد امسال با ويژه برنامه‌هايي كه بسيار متفاوت‌تر از ماه رمضان سال گذشته است در ايام افطار، سحر و شب‌هاي قدر با متنوع‌ترين برنامه‌ها در خدمت جوانان ايراني است.
وي آنگاه به ميان برنامه‌هاي راديو جوان كه طي روزهاي شنبه تا پنج‌شنبه از اين راديو پخش خواهد شد پرداخت و گفت: وقتي باران مي‌بارد به سردبيري آزاده دستجاني فراهاني، خدا دوست دارد به سردبيري معصومه ملالو و بار ديگر نگاه كن به سردبيري فرزانه عرفاني‌تبار از ويژه برنامه‌هاي ايام ماه مبارك رمضان است كه هر روز ساعت 8 صبح بر روي آنتن را ديو جوان خواهد رفت.
احمدپور همچنين با اشاره به ويژه برنامه‌هاي افطار و سحر شبكه راديويي جوان گفت: ويژه برنامه فرشته‌ها سلام به سردبيري زهره عبدالرحيم و كياناز كاوه به تهيه‌كنندگي سيروس رجبي و عليرضا محمدنيا با گويندگي حسن اسماعيل‌پور و پيمان طالبي به هنگام افطار از راديو جوان پخش خواهد شد.
وي در همين رابطه افزود: ضمناً مخاطبان جوان اين راديو مي‌توانند ويژه برنامه خدا اجازه را كه به سردبيري مجتبي حسني و تهيه‌كنندگي عباس پيري و با صداي اميد زندگاني توليد و پخش مي‌شود به هنگام سحر بشنوند.
مدير شبكه راديويي جوان همچنين با بياناين مطلب كه ويژه برنامه‌هاي ايام ماه مبارك رمضان توسط هم‌گروه‌هاي برنامه‌ساز و با همكاري و مساعدت شبكه‌هاي راديويي حوزه معاونت صدا توليد و پخش خواهد شد اظهار داشت: ويژه برنامه آبي فيروزه‌اي كار گروه انديشه راديو جوان به سردبيري عطيه عسگري و تهيه‌كنندگي سياوش رجبي و با صداي هستي‌دخت توكل به هنگام اذان ظهر از راديو جوان براي مخاطبان در سراسر كشور پخش خواهد شد.
وي همچنين با تاكيد بر اينكه مخاطبان جوان اين شبكه در ماه مبارك رمضان امسال مجموعه متفاوتي را از راديو جوان خواهند شنيد گفت: ويژه برنامه‌اي تحت عنوان و خدايي كه در اي نزديكي است به سردبيري عطيه عسگري و فاطمه قنبر از جمله برنامه‌هاي متنوع ماه رمضان امسال است كه با حال و هواي شب‌هاي قدر تهيه و توليد شده است. كه روزهاي شنبه و چهارشنبه راس ساعت 10:45 صبح بر روي آنتن راديو جوان خواهد رفت.
احمد پورمباركه مدير شبكه راديويي جوان ضمن اعلام قبولي طاعات و عبادات به همه مخاطبان و شنوندگان اين راديو به ويژه برنامه‌هاي راديو جوان در دو روز عيد فطر اشاره كرد و افزود: شبكه راديويي جوان طي روزهاي هيجدهم و نوزدهم مرداد ماه كه به عنوان عيد سعيد فطر است با پخش زنده نماز عيد فطر با ويژه برنامه‌هاي كارنامه صادر شد، قبول باشه، عيد است عاشقان و لحظات شاد و مباركي را براي مخاطبان جوان خود ايجاد خواهد كرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.