تهیه‌کننده ویژه برنامه افطار شبکه دو:

«قبول باشه» محوریت را بر اخلاق قرار داده است

ویژه برنامه «قبول باشه» با محوریت اخلاق و مقبولیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

فریدالدین نیکجو تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌های رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در 2 ماه گذشته با طرح شیوا مهرزاد و همکاری اتاق فکر گروه خانواده و فرهنگ، ایده و هدف اصلی برنامه‌ی «قبول باشه» شکل گرفت.

وی ادامه داد: کلیت «قبول باشه» منطبق بر اخلاق و مقبولیت اجتماعی به لحاظ اخلاقی و رفتاری است که بجز مقبولیت و مسئولیتی که در درگاه پروردگار داریم، مسئولیت بزرگ‌تری در اجتماع داریم.

نیکجو در خصوص محتوا و محوریت اصلی «قبول باشه» بیان کرد: هر اجتماع از کوچک‌ترین عضو خود خانواده شروع می‌شود و جامع و بازار و مردم را شکل می‌دهد که برنامه‌ی «قبول باشه» تمام مسائل رفتاری و اخلاقی که منشأ رفتار در جامعه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: ویژه برنامه‌ی «قبول باشه» با 30 موضوع اخلاقی و نگاه چالشی و مقایسه‌ای به موضوعات و بخش‌های مختلف برنامه می‌پردازد.

تهیه‌کننده «قبول باشه» ادامه داد: ویژه برنامه‌ی «قبول باشه» کاری از گروه خانواده و فرهنگ، در شهرک غزالی با اجرای افتخار‌السادات سعیدی 30 روز ماه مبارک از ساعت 17 به مدت 40 دقیقه به روی آنتن شبکه‌ی دو سیما می‌رود.

وی در خصوص قسمت‌های مختلف برنامه خود اظهار داشت: «قبول باشه» با 30 کارشناس مذهبی، هنری، روانشناسی، اساتید حوزه سلامت و محیط زیست و دیگر بخش‌های فیلم کوتاه، چشم شاهد، نقالی، رمضان در غربت، رمضان در حسرت، مناسک ماه مبارک رمضان، محیط زیست و خاطرات رمضان به مباحث اخلاقی و تولید گزارش‌های مرتبط از سراسر کشور می‌پردازد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمدرضایعقوبی
۱۷:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۴
باسلام وتشکرازآقای نیکجوازبرنامه ی جالب قبول باشه وتشکرازمجریان توانمندودلنشین بالاخص خانم سعیدی توفیق بیشتریکایک شماراخواهانم لطفادرصورت امکان عکس وبیوگرافی این دو مجری رادردسترس قراردهید
آخرین اخبار