بررسي خلق نشدن شخصيتي جديد در ادبيات كودك

ادبيات كودكان و نوجوانان اطمينان ارشاد به نويسنده و خواننده را مي خواهد.

باشگاه خبرنگاران؛راحت تر مجوز دادن ارشاد و اطمينان به نويسنده و خواننده سبب بيشتر شدن آثار در اين زمينه مي شود.
سيد محمد موسوي بفروتي نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: وضعيت اقتصادي در ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: وضعيت اقتصادي در ادبيات كودكان مانند ساير قسمت هاي ادبيات نمود پيدا ميكند ادبيات زاييده محيط و محيط ما داراي كمبود است.
وي افزود: اگر شخصيتي در ادبيات كودكان نداريم به علت كم پيدا شدن شخصيت داستان است به نظر من به دليل مشكلات اقتصادي و ساير مشكلات به كودكان كم پرداخته و كودكان نيازمند خلق آثار جديد هستند ادبا معمولا به حاشيه رفته و يا كساني مانند شفيعي كدكني به سراغ ادبيات كودكان نرفتند.
وي تاكيد كرد: الان همه چيز در حال تثبيت و در آينده شاهد پيشرفت در ادبيات كودكان خواهيم بود داستان فعال ايراني در بعد از اسلام به دليل رفت و آمد نويسندگان به غرب شاهد نفوذ بيشتر آثار غربي بوديم.
وي ادامه داد: بعد از انقلاب داستانهاي فعال ايراني و ديني همچنين ادبيات كودكان ايراني و اسلامي وارد ايران مي شود حساسيت هاي حوزه نويسندگي، كارهاي اداري و روند كاري خاص آن مشكلات خاصي داشته و سبب محدوديت هايي مي شود راحخت تر مجوز دادن ارشاد و اطمينان به نويسنده و خواننده سبب بيشتر شدن آثار در اين زمينه مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار