رودهن/

نمی گذاریم محیط زیست و بافت توریستی آبعلی تخریب شود

شهردار آبعلی گفت : ساخت مسکن مهر در شهر آبعلی از اقدامات مهم در این منطقه به شمار می رود با افزایش جمعیت آبعلی ما نمی گذاریم که به محیط زیست و بافت توریستی و گردشگری این منطقه ضربه ای وارد شود .

شریف آهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت مسکن مهر در آبعلی گفت :آبعلی از ساختار جغرافیایی خاصی برخوردار است به همین خاطر برای مردم در تمام فصول سال جذابیت خاصی دارد به این دلیل ساخت و ساز هم رو به افزایش است ولی شهرداری در این مورد کنترل و نظارت های لازم را انجام می دهد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به ساخت پروژه مسکن مهر در شهرآبعلی و محافظت های لازم توسط شهرداری تصریح کرد :ساخت مسکن مهر در شهر آبعلی از اقدامات مهم در این منطقه به شمار می رود با افزایش جمعیت آبعلی ما نمی گذاریم که به محیط زیست و بافت توریستی و گردشگری این منطقه ضربه ای وارد شود .

شهردار آبعلی بادر خاتمه تاکید بر اشراف کامل بر کمبود های موجود در شهر آبعلی اظهار داشت :من مشکلات و کمبود هایی که در زمینه های مختلف در شهر آبعلی وجود دارد را از نزدیک لمس کرده ام و آشنایی و اشراف کاملی به این کمبود ها دارم با صرف بودجه لازم این کم و کاستی ها را برطرف خواهد شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.