رودهن/

توسعه شهری در دولت نهم و دهم بسیار مناسب بوده است

مدیرآبفای بخش بومهن با اشاره به خدمات دولت مهرورز نهم و دهم گفت: توسعه شهری در دولت نهم و دهم بسیار مناسب است؛ به طوری که برخی از مخازن و خطوط انتقال شبکه توزیع دربخشهایی فعال شده است.

ˈمراد فرحتˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: اقدامات بسیارخوبی در دوسال گذشته آبفای شرق استان تهران انجام شده که آبرسانی مناطق سیاه بند، دوستان و لوران که پیش ازاین با 10 تانکر آبرسانی به قسمتهایی از شهر انجام می شد، اکنون با مساعدت آبفای شرق استان تهران هموار شده است.

وی افزود: همچنین هزینه آبرسانی قسمتهایی مانند اوزون تپه که به دلیل برخوردار نبودن از جوازمالکیت اسناد ساکنان آن احراز نشده و حدود 300 خانوارهستند، ماهانه بیش از 30 میلیون تومان هزینه آبرسانی دارد.

فرحت با اشاره به مشکلات انشعاب آبفای بومهن گفت: آبرسانی با تانکر هزینه بسیاری دارد و آبفای بومهن در راستای خدمات آبرسانی وظایف خود را با رساندن آب شرب سالم به مردم منطقه انجام می دهد.

این مقام مسوول با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه افزود: مشکلات اساسی شهر بومهن ساخت و سازهای بی رویه ای است که درشهر اتفاق افتاده و با تحت الشعاع قراردادن زیرساخت های شهری آبرسانی درمنطقه را با مشکل مواجه می کند.

مدیرآبفای بومهن گفت: هزینه های عملیات حفاری یکی از مشکلاتی است که آبفای بومهن با آن مواجه است و خسارت آن به دستگاه خدمات رسان متوجه می شود.

فرحت با اشاره به انجام تمهیدات طراحی شبکه آبفای بومهن در اجرای طرح هادی شهر اظهار کرد: در صورت اجرای این طرح آبفای بومهن مشکلی در آبرسانی ندارد و اعتبارات براساس طرح هایی است که شرکت فنی مهندسی با اولویت طرح ارایه می دهد.

وی با بیان بافت قدیمی بومهن افزود: شبکه های آبرسانی در برخی از مناطق تعویض شده و قسمتی از شهر سیاه بند توسط آبدارمحلی آبرسانی می شود.

این مقام مسوول با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان آبفای بومهن در رفع افت فشار آب و قطعی جزیی آب درمنطقه گفت: سالهای گذشته برخی از مناطق حدود 2 ساعت آبرسانی می شدند در حالی که امروز مشکلات آبرسانی در این منطقه به حداقل رسیده است.

فرحت با بیان تعدیل فشاردر شبکه آب منطقه بومهن بخشی از آن را انجام شده خواند و از مسوولان فرادستی خواست نسبت به تخصیص اعتبارات این نهاد خدمتگزار مساعدت کنند.

مدیرآبفای بومهن ازشهروندان خواست درمصرف نیازهای غیرضروری آب خودداری و مشکلات قطعی آب و حوادث آبرسانی را با شماره تلفن 122 اطلاع رسانی کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.