تکابی: حتی اگر نوشاد هم خطا کرد باید با وی برخورد شود

رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت: اگر با بازیکنان خطاکار برخورد انضباطی نکنیم، کمکی به پیشرفت ورزش نخواهیم کرد.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای جام رمضان اصفهان با حضور گسترده 183 پینگ پنگ باز برگزار شد، اما متاسفانه برخورد نادرست برخی از بازیکنان این مسابقات را وارد حاشیه کرد و طعم شیرین رکورد این تعداد شرکت کننده را برای ما تغییر داد.
 
رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان تصریح کرد: از بین 183 بازیکن حاضر در مسابقات فقط سه نفر به جدول رقابتها اعتراض داشتند و یکی از بازیکنان به شکل غیرحرفه ای اعتراض خود را به سرداور اعلام کرد حتی باعث شد تا بازی 30 دقیقه متوقف شود.
 
تکابی اذعان داشت: من با این موضوع که بازیکنان اعتراض خود را بیان کنند مشکلی ندارم فقط صحبت من این است که اگر اعتراضی دارند آن را از راههای قانونی مطرح کنند، یعنی ابتدا به شکل مکتوب به رئیس شهرستان ارجاع داده و سپس اعتراض بازیکن از این طریق به دست کمیته داوران برسد.
 
رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان توضیح داد: 5 داور بین المللی در خصوص برنامه پیکارهای جام رمضان تصمیم گرفته اند و به همین دلیل از نظر من یک بازیکن صلاحیت ندارد که بگوید برنامه های آنها صحیح نیست.
 
تکابی تاکید کرد: من به تصمیم کمیته انضباطی باور دارم و هر چه باشد از آن حمایت می کنم خواهشم از فدراسیون تنیس روی میز هم این است که در مورد مسائل انضباطی سهل انگاری نکنند، حتی اگر نوشاد عالمیان هم بی انضباطی کرد باید با وی برخورد شود تا بتوانیم ضمن بیان حقیقت های انضباطی در  ورزش، آن را به طور کامل برطرف کنیم.
 
تکابی از رنگینگ دار بودن بازیکنان اصفهان خبر داد و در این باره بیان کرد: هر مسابقه ای که در اصفهان برگزار می شود امتیاز دارد و طبق آن رنکینگ بازیکنان به صورت ماهانه پانزدهم به پانزدهم اعلام می شود. در نهایت نیز کسانی به عضویت تیم منتخب اصفهان در می آیند که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب تیم به این ترتیب دو مزیت دارد یکی اینکه موضوع تبانی را از بین می برد و دوم اینکه نمی گذارد فقط نتیجه یک مسابقه ملاک باشد که اگر بازیکنی در مسابقه ای به هر دلیلی نتیجه نگرفت اما در مسابقات دیگر خوب بود، فرصت انتخاب شدن را از دست ندهد. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار