اردبیل/

کارآفرینان بسترساز حماسه اقتصادی هستند

استاندار اردبیل گفت:‌ کارآفرینان بسترسازان حقیقی برای خلق حماسه اقتصادی هستند تا کشور به توانمندی واقعی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جلسه ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: در این راستا تلاش می‌کنیم برای رفع مشکلات مربوط به اخذ سند یک شرکت تولید‌کننده ورق‌های سیمانی در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

وی از هماهنگی‌های انجام یافته برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحد تولیدکننده قطعات کارخانجات آردسازی با همکاری بانک تجارت خبر داد و تصریح کرد: از مدیریت شعب این بانک در استان خواسته‌ایم که برای برطرف شدن مشکلات تسهیلاتی یک واحد خشک‌کنی ذرت هم مساعدت کند.

نیکزاد با بیان اینکه به مشکلات کاری هفت واحد صنعتی شامل مجموعه‌هایی نظیر واحدهای تولید‌کننده مبلمان اداری، فرآورده‌های شیری، شیلنگ پلاستیکی و تولید و بسته‌بندی حبوبات و... رسیدگی و برای برطرف شدن مشکلات عمده هر یک از واحدهای موصوف تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: با ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی جدید در استان طی چهار ماه گذشته حدود 39 درصد تعهد اشتغالزایی استان در سال 92 تحقق یافته و امیدواریم با عزم فعالان بخش خصوصی و استمرار حمایت بدنه اجرایی دولت در استان این فرآیند با شتاب هر چه بیشتر پیش برود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.