ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بيانات مقام معظم رهبري مي تواند چارچوبي براي تحقق سياست‌ خارجي دولت جديد باشد

عضو حزب موتلفه گفت: اظهارات مقام معظم رهبری در مراسم حکم تنفيذ رييس جمهور، مبنی بر برخورد حکمت‌آمیز و عاقلانه در روابط بین‌الملل می‌تواند چارچوبی برای تحقق سیاست خارجی دولت جدید باشد.

"حمید‌رضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد حکمت‌آمیز و عاقلانه با بیگانگان در عرصه بین‌الملل اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند، دشمنانی داریم که زبان عقلایی را نمی‌فهمند و با اينکه موضع‌گیری‌هاي عاقلانه وظیفه ماست  اما باید مسائل را با حکمت و استحکام و با توجه به اهداف نظام پیش ببریم و کاری به نوع برخورد دشمنان نداشته باشیم.

عضو حزب موتلفه تأکید کرد: اظهارات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد حکمت‌آمیز و عاقلانه در روابط بین‌الملل می‌تواند چارچوبی برای سیاست خارجی دولت جدید باشد و می‌تواند آن سیاست‌ها را محقق کند.

وي افزود: ضمن اینکه رعایت حکمت و عقلانیت در موضع‌گیری‌ها بايد رعايت شود، همچنین بايد متوجه عدم توجه دشمن به این مواضع نیز باشیم و تصور نکنیم دشمنان فقط در مواضع حکیمانه و عقلایی تسلیم می‌شوند.

عضو حزب موتلفه خاطرنشان کرد: مواضع حکمیانه و عقلایی به طور طبیعی منطبق بر اهداف نظام و مصالح و منافع ملی ماست نه بر اساس منافع دشمن لذا طبیعی است که آنها در برابر این موضع‌گیری‌ها تسلیم نشده و تبعیت نکنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ترقی ، برخورد ، حکمت آمیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.