قزوين/

صدور 22 مجوز تأسیس هتل در استان قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از سال 86 تاکنون 22 مجوز تأسیس و راه‌اندازی پروژه‌های اقامتی و هتل در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منوچهر حبیبی اظهار کرد: از این تعداد مجوز 12 مورد مربوط به شهر قزوین و 10 مورد نیز مربوط به کل استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز به ساخت هتل و مجتمع‌های اقامتی و گردشگری به دلیل موقعیت گردشگرپذیر بودن قزوین کاملاً محسوس بوده لذا تسریع در روند ساخت این مجموعه‌ و هتل‌ها کاملاً ضروری است.

حبیبی تصریح کرد: یکی از محورهای توسعه استان قزوین تقویت و توسعه گردشگری است و از طرفی نیز به لحاظ نزدیکی به پایتخت امکان برگزاری تعداد زیادی از همایش‌های ملی و بین‌المللی در قزوین وجود دارد لذا ساخت این مجموعه‌های اقامتی می‌تواند به جذب گردشگر و توریست و رونق استان نیز کمک کند.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: در بین این پروژه‌ها از مرحله صدور تا 90 درصد پیشرفت وجود دارد البته روند ساخت اغلب مجوزهای صادره مطلوب نیست که به همین خاطر برای تعیین تکلیف نهایی در جلسه کارگروه مربوط به پیگیری روند پیشرفت مجموعه‌های اقامتی و هتل‌ها به متقاضیان فرصت حداکثر دو تا شش ماه داده شده است تا برای شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها اقدام کنند در غیر این صورت مجوزهای آنها ابطال و به شخص متقاضی واجد شرایط دیگری واگذار می‌شود./ج1

برچسب ها: قزوین ، گردشگر ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.