تمايل شرکت رنو براي بازگشت به بازار ايران

"بروس گين" خبرنگار پايگاه تحليلي "اتوموتيو نيوز يوروپ" در گزارش جديدي از تمايل شرکت خودروسازي "رنو" فرانسه براي بازگشت به بازار ايران خبر داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يوروپ اتو نيوز، اين پايگاه تحليلي در ادامه افزوده است "با پيروزي "حسن روحاني" رييس جمهوري جديد ايران در انتخابات و وعده وي در مورد تعامل سازنده ايران با جهان، شرکت خودروسازي رنو خواستار بازگشت به بازار ايران است. البته احتمال تحقق اين موضوع لااقل در کوتاه مدت بعيد است."

اين پايگاه تحليلي در ادامه با اشاره به ضرري که شرکت رنو از قطع فعاليت هايش در ايران متحمل شد مي نويسد "شرکت خودروسازي رنو از اول ماه ژوئيه گذشته طبق قانون تحريم تصويب شده از سوي دولت آمريکا مجبور به توقف فعاليت هايش در ايران شد. اين شرکت خودروسازي با فروش بيش از 100.789 خودرويش در بازار ايران در سال گذشته موفق شده بود هشتمين بازار بزرگ خود را در ايران کسب نمايد. پس از شرکت خودروسازي رنو، شرکتهاي خودروسازي ايتاليايي و اسپانيايي با فروش 96.144 و 83.366 دستگاه خودرو جايگاه بعدي را در فروش خودرو به ايران کسب نموده بودند."

" توقف فعاليت شرکت خودروسازي رنو در ايران در سه ماهه دوم سال سبب وارد آمدن ضرري 512 ميليون يورويي بر آن شرکت خودروسازي اروپايي شد. ميزان فروش خودروهاي رنو در ايران در اثر رويدادهاي اخير به ميزان 48 درصد کاهش يافته است."


برچسب ها: رنو ، ایران ، خودروسازی ، ضرر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار