کرود: تنها مشکل ملی پوشان نداشتن مربی خارجی است/ شمشیربازان مظلوم مانده اند

نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی گفت: تنها مشکل ملی پوشان نداشتن مربی خارجی است.

شهناز کرود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ملی شمشیربازی خود را برای چهارمین اردوی تیم ملی آماده می کنند و تنها مشکلی که ملی پوشان گریبانگیر آن هستند نداشتن مربی خارجی است.

نایب رئیس فدراسیون شمیشربازی ادامه داد: تیم ملی شمشیر بازی در یک دوره 10 ساله دچار رکود شده است که یکی ازدلایل آن جنگ و نداشتن سالن مناسب است. تیم ملی شمشیر بازی بانوان محدودیت های زیادی دارد هیچ اسپانسری حاضر نمی شود از تیم ملی شمیشربازی حمایت کند چرا که محدودیت های تلویزیون داریم و در مجموعه ورزشی آزادی هم یک سالن به شمشیر بازی اختصاصی دادند. اما انگار به بخش خصوصی اختصاص داده شده است به نظرم شمشیر بازان مظلوم مانده اند اما امیدواریم وزیر ورزش آقاي روحانی بتواند کاری کند تا بتوانیم بهترین سالنمان را پس بگیریم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی تصریح کرد: اردوی شمشیر بازان دختر دعوت شده به تیم ملی از 24 تا 1 شهریور ادامه خواهد داشت که در هر اسلحه 5 نفر شرکت خواهند کرد. نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی کویت در هر اسلحه 4 نفر هستند که در مجموع 12 نفر به این کشور اعزام خواهند شد. امکان خط خوردن یکی از نفرات تیم ملی نیز وجود دارد.

کرود ادامه داد: تصور می کنیم بازیکنان بتوانند برای کشورمان مدال رنگین کسب کنند. سال گذشته نیز بهاره غیاث آبادی توانست به مقام آسیایی اپه در این مسابقات دست پیدا کند. کیانا قرزاده نیز مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد./ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار