شریف زاده:

ملی پوشان آماده مسابقات جهانی مالزی می شوند

رئیس انجمن فوتبال دستی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در شهریورماه خبر داد و بیان کرد 3 نفر برتر به مسابقات جهانی مالزی اعزام می شوند.

حامد شریف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال دستی مسابقات جهانی مالزی را که مهم ترین رویداد ورزشی این رشته ورزشی محسوب می شود را در آینده نزدیک در پیش دارند لذا این انجمن برای موفقیت ملی پوشان فوتبال دستی در مسابقات جهانی مالزی شهریورماه سال جاری مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می کند.

رئیس انجمن فوتبال دستی ادامه داد: مسابقات جهانی مالزی بر روی میزهای فایربال انجام می شود نفرات اول خارج از سهمیه کشور ما به صورت مستقیم به مسابقات جام جهانی دعوت می شوند ضمن این که امتیازاتی که ورزشکاران در این مسابقات کسب می کنند در رنکینگ تیم هایشان در جهان تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

شریف زاده تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی 14 و 15 شهریورماه در تالار هندبال ورزشکاران انقلاب تهران برگزار می کنیم علاوه بر اعزام سه نفر نخست به مسابقات جهانی مالزی به نفرات چهارم تا دهم نیز جایزه نقدی اهدا می کنیم.

وي تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی به مالزی فقط ویژه مردان فوتبال دستی است و همه رده های سنی در این مسابقات اجازه ی شرکت و فعالیت را دارند مسئولان انجمن برای رفاه ورزشکاران در پی ایجاد شرایط خوابگاهی مناسب هستند تا با هزینه ی مناسب ورزشکاران از خوابگاه های ورزشی مناسب بهره مند شوند.

شریف زاده تصریح کرد: مسابقات جهانی مالزی در کوالالامپور برگزار و تیم های شرکت کننده 9 لغایت 12 آبان ماه سال جاری به رقابت با یکدیگر می پردازند و با توجه به تاثیرگذاری امتیازات در رنکینگ جهانی لذا برای همه ی تیم ها این مسابقات ارزش ویژه ای دارد از این رو کار سخت و مشکلی را در پیش داریم.

وی افزود: انجمن فوتبال دستی برای موفقیت بانوان فعال در این رشته نیز برنامه های مدونی طراحی کرده است طبق برنامه بانوان فوتبال دستی در مهر و یا آبان ماه سال جاری مسابقات کشوری در پیش دارند.

رئیس انجمن فوتبال دستی ادامه داد: مکان برگزاری مسابقات قهرمان کشوری بانوان تا کنون مشخص نشده است اما از آن جایی که به دنبال تقویت رشته فوتبال دستی در سایر شهرستان ها علاوه بر از تهران هستیم لذا به احتمال فراوان یکی از استان هایی که از لحاظ امکانات در شرایط مناسبی قرار داشته باشد را میزبان مسابقات قهرمان کشوری لیگ بانوان است.

شریف زاده افزود: انجمن فوتبال دستی تاکنون از سوی فدراسیون انجمن های ورزشی کمیته ملی المپیک هیچ گونه حمایت مالی نشده است هزینه های رشته ی ورزشی فوتبال دستی از قبیل برگزاری مسابقات اردوها، اهدا جوایز به ورزشکاران به صورت کامل فقط از طریق کمک های شخصی و اسپانسر تامین می شود و متاسفانه مسئولان ورزشی علی رغم این رشته فوتبال دستی دارای علاقمندان بسیاری است و از طرفی ورزش بی خطر و هیجان انگیزی نیز است اما توجهی به این رشته ندارند.

شریف زاده تصریح کرد: مسئولان انجمن فوتبال دستی تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت علاقمندان به این رشته به کار گرفته اند اما متاسفانه در بسیاری موارد با مشکل بودجه مواجه می شویم امیدواریم با حمایت مسئولان در آینده نزدیک مشکل بودجه رشته فوتبال دستی حل شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار