آثار بی کیفیت به جوایز ادبی ارسال می شود

برگزاری جوایز ادبی از سوی نهادها و ارگان های متخلف با توجه به بی کیفیتی آثار ارائه شده امری بیهوده به نظر می سرد.

باشگاه خبرنگاران- آنچه در حوزه ادبیات فراوان به چشم می خورد برگزاری جوایز ادبی توسط نهادها و ارگان ها است آثار ارسالی به این جوایز ادبی از کیفیت خوبی برخوردار نبوده با انبوهی از آثار ارسالی با کیفیت ضعیف مواجهیم.

ضعف این آثار حتی در اصول اولیه شاعری و نویسندگی  دیده می شود و این ناشی از مطرح شده افراد زیادی به عنوان شاعر و نویسنده است افراد زیادی که چاپ اثر از آثار بسیار زود به نظر می رسد و نیازمند زمان برای پختگی بیشتر این آثار است.

ناشران ما به کیفیت اثر از نظر تکنیکی بهای زیادی نداده و هر اثری را چاپ و منتشر کرده در این زمینه بایستی تخصصی برخورد کرد تا هر تازه  واردی به این عرصه وارد نشود این مشکل تنها در زمینه جوایز ادبی آثار ارسالی نبوده حتی در اظهار نظر درباره شعر و داستان و مجوز گرفتن هم دیده می شود.

افرادی نا آگاه و بدون مهارت کافی، تنها به نگاه سطحی به آثار اکتفا کرده و از نظر تکنیکی به آن بهایی نداده این گونه برخورد ها سبب ایجاد آثاری با کیفیت کم می شود و در زمینه سوژه های آثار ادبی به تکرار رسیده تکراری که در رمان  و داستان های کوتاه به چشم می خورد این تکراری بودن به ادبیات و نوآوری در آن لطمعه زیادی وارد می کند./ي2
برچسب ها: ادبیات ، جوایز ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار