آذري زبان ها در محراب نور

مجموعه مستند " محراب نور " كه به تازگي در سيماي آذري توليد شده است به معرفي مراكز قرآني مناطق آذري نشين ايران خواهد پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پخش مجموعه مستند " محراب نور " كاري از امير شعباني زاده از سيماي آذري اين شبكه از شنبه 2 شهريور براي مخاطبان آذري زبان آغاز شده است .

اين مستند كه با مشاركت سازمان تبليغات اسلامي استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و اردبيل توليد شده است به معرفي موسسات قرآني سطح اين سه استان مي پردازد . در اين مستند 20 قسمتي به معرفي فعاليت هاي موسسات قرآني واقع در مناطق آذري زبان پرداخته شده است و از كيفيت و نحوه آموزش در اين پايگاه هاي قرآني و مخاطبان اين موسسات صحبت به ميان مي آيد. امير شعباني زاده تهيه كننده، تصويربردار و صدابردار " محراب نور " گفت: اين مستند بر اساس متني از ضيابخش صديقي توليد شده است كه او به عنوان گوينده نيز در اين پروژه همكاري داشته است . 

مستند گزارشي " محراب نور " كه در 20 قسمت براي سيماي آذري شبكه جهاني سحر توليد شده است و از شنبه 2 شهريور از ساعت 22:45 به وقت تهران به مدت 15 دقيقه براي علاقمندان به موضوعاتي از اين قبيل به روي آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار