طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وجود فقهاي برجسته در رأس جبهه پايداري موجب برتري آن به ساير جريانات اصولگراست

عضو جبهه پایداری گفت: وجود فقها و روحانیون برجسته‌ی مورد تایید مقام معظم رهبری همچون" آيت‌الله مصباح يزدي" در رأس اين جبهه به عنوان یکی از نقاط قوت جبهه پایداری است و وجه تمايز و برتري آن با ساير جريانات سياسي به حساب می‌آید.

"زهره طبیب‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آسيب‌شناسي و جریان اصولگرایی از جمله جبهه پایداری اظهار داشت: علي‌رغم اينکه زمان زیادی از تشکيل اين جبهه به عنوان تشکیلات سیاسی در کشور نمی‌گذرد اين جبهه دارای ساختار تشکیلاتی مشترکی با سایر احزاب اصولگرا است.  
 
وی افزود: در جریان انتخابات اخیر شاهد فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری در جامعه بودیم که توانست براساس چارچوب‌های مشخص خود به ارائه نظر و دیدگاه‌هاي مختلف بپردازد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری دارای وجه تمایز و برتری با سایر جریان‌های اصولگرا است، خاطرنشان کرد: وجود فقها و روحانیون برجسته‌ی مورد تایید مقام معظم رهبری همچون" آيت‌الله مصباح يزدي" در راس جبهه به عنوان یکی از نقاط قوت جبهه پایداری به حساب می‌آید.

طبیب‌زاده تصریح کرد: این جریان سیاسی تمامی مصوبات شورای مرکزی خود را قبل از اجرا در اختیار فقها قرار می‌دهد و آنان به واسطه اعتمادی که به شورای مرکزی دارند، بعد از بررسی نظر خود را برای اجرایی شدن آن اعلام می‌کنند.

عضو جبهه پایداری در پايان خاطرنشان کرد: در هر مسئله‌ای که حضرات احساس کنند که شورای مرکزی دچار لغزش شده آنها را از لغزش باز می‌دارند که چنين مسئله، يعني حضور فقهای برجسته در راس یک جریان سیاسی با چنین عملکردی را در سایر احزاب سیاسی اصولگرا مشاهده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: طبیب ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار