هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منافقین جنایتکار به صدور بیانیه حقوق بشری نیاز ندارند/"فرانسه" بیرون کشیدن قلب مردم بی‌گناه سوریه را ببیند

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: بعید می‌دانم فرانسه تاکنون در قبال جنایات گروه‌های تروریستی در سوریه که بدن مردم بیگناه را قطعه قطعه کرده‌اند و قلب آنها را خارج و در برابر لنز دوربین‌ها اقدام به خوردن آن می‌کنند، بیانیه‌ای صادر کرده باشد و اکنون حاضر شده آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی کند.

به گزارش خبرنگار سیاست‌ خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درپی وقوع حادثه‌ای که گفته می‌شود به کشته‌شدن چندین فرمانده از گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف منجر شده است، سایت وابسته به این گروهک تروریستی در اخبار خود اعلام کرده که دولت فرانسه این حمله را محکوم کرده است.

در همین راستا، با "سیدمحمدجواد هاشمی‎نژاد" دبیرکل بنیاد هابیلیان گفتگویی داشتیم.

وی در مورد انتشار این بیانیه اظهار داشت: در صورت صحت چنین بیانیه‌ای باید از دولت فرانسه پرسید آیا آن زمان که مردم ایران و عراق دسته دسته توسط این گروهک تروریستی کشته می‌شدند، چرا هیچ بیانیه‌ای صادر نمی‌شد؟!

هاشمی‌نژاد افزود: پیش از این اتفاق دولت عراق تمهیدات بسیاری برای انتقال این گروهک تروریستی ایجاد کرد، اما سرکردگان منافقین حاضر به پذیرش این مسئله نشدند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: در این حمله تعدادی از فرماندهان این گروهک تروریستی کشته شده و اکنون صدور این بیانیه‌ها و اعلام موضع در حالیست که این گروهک تروریستی سابقه جنایت علیه چندین هزار انسان را در پرونده تروریستی خود دارد.

وی تاکید کرد: آیا دولت فرانسه در قبال این همه کشتار و جنایت تاکنون بیانیه‌ای صادر کرده است یا فقط برای اینگونه موارد حاضر به صدور بیانیه هستند؟

هاشمی‌نژاد بیان کرد: بعید می‌دانم فرانسه تاکنون در قبال جنایات گروه‌های تروریستی در سوریه که بدن مردم بیگناه را قطعه قطعه کرده و قلب آنها را خارج و در برابر لنز دوربین‌ها اقدام به خوردن آن می‌کنند بیانیه‌ای صادر کرده باشد و اکنون حاضر شده آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی کند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به انتشار چنین خبرهایی در سایت گروهک تروریستی منافقین خاطرنشان کرد: البته باید گفت که گروهک تروریستی منافقین که در آستانه نابودی کامل بسر می‌برد، این اقدامات را در راستای جمع آوری حامیانی از میان کشورهای اروپایی و جوسازی رسانه‌ای انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار