با اين افراد دوست شويد!

مطالعات جديد دانشمندان نشان مي دهد، دوست خوب ويژگي هاي شخصيتي شگفت انگيزي دارد كه هر كس مي تواند در روابط اجتماعي خود با ديگران بهترين دوستانش را شناسايي كند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ دوست خوب كسي است كه صلاح هر فرد را مي خواهد، دوستان خوب حتي گاهي مي توانند بهتر از خواهر و برادر باشند زيرا افراد گاهي نمي توانند رازهايشان را به نزديكانشان بزنند اما گاهي يك دوست حتي مي تواند نزديك تر از خواهر و برادر باشد و راهنمايي كند و در دوستي سنگ تمام بگذارد و فرد را راهنمايي و هدايت كند.

بررسي ها نشان مي دهند، دوستان خوب ويژگي هايي دارند كه آن ها را از ديگران متمايز مي كند و در تمام مشكلات كنار شما باشد و هم دردتان باشد.

دوست خوب كسي است كه بعد از مشاجره دوستي اش با شما محكم تر شده و عميق تر مي شود و مشاجره در دوستي باعث مي شود تا دو طرف همديگر را بهتر بشناسند.

دوست خوب محرم و رازدار است و به هيچ وجه رازهاي دوستش را فاش نمي كند هميشه جوياي احوال دوستش است و هيچگاه او را تحت هيچ شرايطي تنها نمي گذارد.

دوست خوب خود واقعي اش را به شما نشان مي دهد و همواره تلاش مي كند تا با رفتارهاي خوبش پيوند ميان دوستي شان را افزايش دهد.
برچسب ها: دوست ، راز ، صمیمیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار