زاهدان/

17میلیارد تومان سود حاصل از فروش قانونی سوخت در سیستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی چهار ماه گذشته از میزان 10 میلیون لیتر فروش نفت و گاز توسط سکنه شعاع مرزی استان، 17 میلیارد تومان سود عاید دولت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم نارویی در جلسه شورای مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان، در استانداری سیستان وبلوچستان اظهار داشت: تاکنون از میزان 10 میلیارد تومان سوخت به فروش رسیده سه میلیارد تومان برای مرزنشینان شعاع 20 کیلومتری دو شهرستان سراوان و هیرمند بوده است.

استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فروش قانونی سوخت به مرزنشینان استان، افزود: با اجرای طرح فروش قانون سوخت، تاکنون 15 درصد قاچاق سوخت در استان کاهش یافته است، معادل 33 میلیون لیتر نفت گاز تاکنون صرفه جویی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا دیروز برخی با ناآگاهی، با قاچاق سوخت روزی حرام به سر سفره می‌بردند، گفت: امروز شرایط متفاوت شده و همان افراد روزی حلال به سر سفره می برند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان وبلوچستان به عنوان نخستین اجرا کننده طرح فروش قانونی سوخت بسیار موفق بوده است، پس از گذشت چهار ماه ما فواید و برکات این طرح را در همه زمینه‌ها شاهد هستیم./س


برچسب ها: سود ، حاصل ، فروش ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.