با صدور پیامی؛

انصاري درگذشت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

 
برادر ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمجتبی طاهری خرم آبادی

نماینده محترم  مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری

 
ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر و فقیه بزرگوار حضرت آیت‌الله حاج سیدحسن طاهری خرم‌آبادی، نماینده گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم ربانی از شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی و از شاگردان و یاران نزدیک و معتمد حضرت امام راحل(ره) بودند که از شروع نهضت اسلامی در پشتیبانی از مبارزات امام خمینی(ره) پیش‌قدم بوده و همواره در حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) لحظه‌ای دریغ نکردند.

آن فقیه بزرگوار عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه اعتلای حوزه‌‌های علمیه و معارف اسلام و خدمت به مردم شریف و نجیب ایران به ویژه استان لرستان سپری نمود.

فقدان آن عالم وارسته را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و نمایندگان محترم مجلس خبرگان، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران، بالأخص جنابعالی و بیت مکرم و معزّز آن مرحوم، تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت دارم.

مجید انصاری معاون رئیس‌جمهور

انتهای پیام/                                                                                                  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار