سيدي‌ركني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آرايش‌هاي سياسي بايد بر چارچوب‌هاي انقلابي و ملي نظام استوار باشد

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: بايد بر مبناي اصول و چارچوب‌هاي ديني، انقلابي، ارزشي و ملي نظام آرايش‌هاي سياسي در كشور را مهندسي، اجرايي و عملياتي ساخت تا سياست‌هاي اشتباه و نادرست سياست‌ورزان به اقتصاد و سياست كشور ضربه وارد نسازد.

"سيدعلي سيدي‌ركني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با شاخصه‌هاي توسعه سياسي در كشور اظهار داشت: انديشه ديني، رويكرد انقلابي و ولايتمداري از جمله شاخصه‌هاي مهمي است كه مي‌توان براي تحقق توسعه سياسي در كشور به آن اشاره داشت.

وي افزود: بستر برگزاري انتخابات در هر كشوري از توسعه تحزب و كارهاي تشكيلاتي جريان‌هاي سياسي پس از يكي دو دهه آغاز مي‌شود اين در حالي است كه در جمهوري اسلامي به دليل برقراري حكومت ديني نيازمند چنين زماني نيستيم و در كمترين زمان ممكن شاهد تحقق حماسه سياسي در كشور هستيم.

اين فعال سياسي درباره تحقق توسعه سياسي در كشور گفت: "مقام معظم رهبري" با نامگذاري سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" براي خروج از بحران‌ها و چالش‌هاي مختلف در حوزه‌هاي گوناگون در راستاي توسعه سياسي از طريق احزاب و جامعه اقدام به چنين نامگذاري كرده است.

سيدي‌ركني افزود: اگر چنانچه حركت انقلابي و جهادي در حوزه سياست بر مبناي اخلاق، تقوا و اصول بين‌المللي شكل نگيرد وضعيت تحزب و گرايشات سياسي به انحراف كشيده خواهد شد و حتي در حوزه اقتصادي با توجه به مشكلات موجود در آن رهبر معظم انقلاب به اين نتيجه رسيدند كه امسال بايد براي توسعه و آرامش كشور بايد اقدامات جهادي صورت گيرد.

وي وجود انديشه‌‌ورزي‌‌هاي نادرست سياست‌ورزان را عامل اصلي در ايجاد آسيب به حوزه‌هاي مختلف در كشور دانست و خاطرنشان كرد: بايد بر مبناي اصول و چارچوب‌هاي ديني، انقلابي، ارزشي و ملي نظام آرايش‌هاي سياسي در كشور را مهندسي، اجرايي و عملياتي ساخت تا سياست‌هاي اشتباه و نادرست سياست‌ورزان به اقتصاد و سياست كشور ضربه وارد نسازد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رکنی ، سیاسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار