در اطلاعیه ای:

سپاه، درگذشت مادر گرانقدر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

در پی درگذشت بانو فاطمه سلیمانی مادر گرانقدر و مؤمنه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، این نهاد در اطلاعیه ای رحلت این بانوی مکرمه را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران در بخشی از این اطلاعیه آمده است بی تردید تربیت فرزندی برومند و رشید که اخلاص، معنویت، شجاعت، ولایت مداری و صلابت وی آوازه جهانی یافته است محصول دامان پر مهر و عطوفت و اهتمام بانویی بزرگ و پاک طینت از روستایی محروم و از خیل عشایر غیور و بی ادعا، در پرورش ایمانی، دینی و معرفتی چنین فرزندی در فضایی معطر به ذکر خدا و تعالیم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شمار می رود.

این اطلاعیه افزوده است: امروز اگر خیل عظیمی از جوانان پرشور و انقلابی فراتر از میهن اسلامی حتی در جغرافیای تحت تأثیر فرهنگ لیبرال ـ دموکراسی غربی الگوی خود را در شخصیت سردار سلیمانی جستجو می کنند؛ آن را باید ناشی از عنایت پروردگار به مادر ایشان دانست که شایستگی تربیت و پرورش چنین فرزندی را به وی عطا فرمود.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: گرچه این مصیبت اندوه بار است اما فرصتی را فراهم آورده تا آحاد علاقمندان به انقلاب و سربلندی ایران اسلامی با تکریم این مادر مهربان و پاک دامن قدردان حماسه آفرینی های فرزند دلاور و خردمندش سرلشکر قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس و دوره ی فرماندهی و پیشتازی در لشکر 41 ثارا... و هم اینک در نیروی قدس سپاه باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این اطلاعیه با تسلیت درگذشت این بانوی فداکار و متعهد به بیت معزی بویژه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و عزت روزافزون مسئلت کرده است.
برچسب ها: قاسم ، سلیمانی ، سپاه ، والده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۰:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
تسلیت کوچکترین واژه برای تسکین غم فراق مادر گرانقدرشان است از خداوند متعال طلب مغفرت برای آن مرحومه و آرزوی صبرای خانواده گرامی سردار را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
صانعی
۲۰:۰۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
تسلیت سردار..
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۰۸:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
ماهم به نوبه خود به این سرباز دلیر اسلام تسلیت عرض میکنیم.انشاالله مادر ایشان در ان دنیا با حضرت زهرا س محشور شوند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خدارحمتش کنه ، خدا سردار رو برامون نگه داره
در پناه حق
Iran (Islamic Republic of)
امين
۰۰:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خداوند رحمتشان كند...
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۰:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خدا رحمت کنه مادری رو که چنین شیرمردی رو تربیت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۳:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
انا لله و انا اليه راجعون
ما هم که آرزوی در رکاب بودن و سرباز بودن سردار قاسمی را داریم این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان طلب مغفرت می کنیم .
خدایش بیامرزد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا فدایی
۲۳:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خدا بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
آقا تسلیت.
Iran (Islamic Republic of)
رضا بهروزی
۲۲:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خدایش رحمت کند وبا اولیای خودش محشورش بگرداند وبه فرزند برومندش که خار چشم دشمنان اسلام است تسلیت عرض می کنم
Germany
امین
۲۲:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
با شنیدن این خبر گریم گرفت و یه چند خطی روضه ی حضرت زهرا رو خوندم .
ان شاءا... که ایشان با حضرت زهرا هم نشین گردند که قطعا همین طور هست
ما هم تا آخرین قطره ی خونمون از میراث با ارزش این مادر گرانقدر یعنی حاج قاسم سلیمانی دفاع میکنیم و در رکاب مالک اشتر علی قرار میگیریم ان شاءا...
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۲:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سلام:
درگذشت این مادر فداکار را به سردار عزیز سرلشکر قاسم سلیمانی تسلیت می گوئیم و از خداوند متعال طلب آمرزش برای آن مرحومه و آرزوی صبر برای خانواده محترمشان داریم.
و اما فرماندهان محترم سپاه آیا باید سرلشکر بود تا درگذشت خانواده این عزیزان را تسلیت گفت آیا کسانی که در روزهای جنگ تحمیلی خالصانه جنگیدند و در حال حاضر بر اثر جراحات شیمیایی در حال پرواز به سوی معبود خود هستند کسی هم پیدا می شود به آنها هم تسلیت بگوید آیا کسی پیدا می شود حالی از خانواده آنها بگیرد؟ نه نیست! چون من و خانواده ام از همان گروه هستیم پدر من پاسدار همین سپاه پاسداران بود 85 ماه در جبهه های شمال و جنوب حضور داشت در عملیات های مختلف از شلمچه تا حلبچه بود ولی از سال 83 که بازنشسته شد تازه علائم شیمیایی هویدا شد و از سال 91 ایشان را خانه نشین کرد این برادران عزیز که الان پیام تسلیت می دهند آیا یکبار سراغی از کسانی همه چیز خود را برای سربلندی ایران اسلامی عزیز در طبق اخلاص گذاشتند گرفتند نه چنین کاری نکردند پدر ما با همه رفت و آمدهایش حتی جزء جانبازان شیمیایی هم محسوب نشد تا اینکه در تاریخ 3/3/92 پرواز کرد و دعوت حق را لبیک گفت و باز هم دریغ از یک احوالپرسی از خانواده اش از طرف سپاه پاسداران ...
پدر ما شهید است چون خدایی بود خدایی زیست خدایی هم رفت و از نگاه همه مردمی که برای بدرقه اش آمده بودند و نیازی هم به تسلیت نداریم چون پدرمان زنده است چون شهیدان زنده اند الله اکبر
سرورم پدر عزیزم امیر علی کمائی
همیشه برایمان زنده و سرافرازی
شهادت مبارک برای ابد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا ساغروانی
۲۲:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سردار روح مادرتان شاد ، غریق رحمت الهی و باانبیا اولیا وجده ام سیده نساء العالمین خانم حضرت زهرا سلام الله علیه محشور شوند.
از خداوند متعال علو درجات برای ایشان مسالت مینماییم.
ان شاءالله خداوند باریتعالی شما فرزند این انقلاب و مرز وبوم راطول عمر با عزت و برکت واز یاران حضرت حجت علیه اسلام قرار دهد .
(جمعی از حامیان ولایت)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
بنده هم به حاج قاسم تسلیت می گویم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
ماهم به این مالک اشتر زمان سرداررشید اسلام تسلیت می گوییم.امیداواریم روح ان مرحومه دربهشت همیشه حامی این سردار رشید باشد.یک بسیجی خانواده شهیدودوستارراستین سردار.
-
عباس
۲۱:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
...اجرک ا...سردار
Iran (Islamic Republic of)
ابرج
۲۱:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خدایا صبر بر سردار ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
ما مردم زنجان نیز درگذشت مادر سردار رشید اسلام را بر این مرد نترس و معراجی تسلیت میگوییم انشاءا... خودشان در سایه امام زمان و ولی امر مسلمین سالهای سال زنده باشند و وجودشان خاری باشد بر چشم دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خداوند رحمت کند چنین شیر زنی را که پسری چون حاج قاسم تربیت کرد که مانند تیری در چشم دشمنان اسلام به ویژه غاصبان قدس شریف است
-
sam
۲۰:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خدا رحمتش کنه
واقعا فرزندی برومند تربیت کرد
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۹:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
امیدوارم مورد آمرزش و محبت خدا قرار گیرد.چون که فرزندی به جامعه پیشکش نمود که دشمنان اسلام و این مرز و بوم حتی با شنیدن اسمشان از ترس قایم میشن چه برسه آن لحظه ی رودرویی.سردار اسلام امیدوارم تسلیت ما را پذیرا باشید.
Iran (Islamic Republic of)
esmeail
۱۹:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سردار رشید اسلام بهتون تسلیت میگم جای پای مادرانی را که چنین فرزندانی رو تربیت میکنند را باید بوسید
آخرین اخبار