قم/

نوجوانان ارتباط خود را با خداوند و ائمه اطهار(ع) مستحکم کنند

آیت‌الله علوی‌گرگانیدر قم گفتند: نوجوانان ما باید از همین سنین پایین خود را به خداوند، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) متصل کنند تا شیطان نتواند در آنها نفوذ کند و آنان را به انحراف و تباهی بکشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی  در جمع دانش آموزان نخبه استان یزد در سخنانی با اشاره به اینکه شیطان بیشترین سرمایه‌گذاری را بر روی نوجوانان و جوانان انجام می‌دهد اظهار داشت: خداوند متعال به ما عقل داده که به وسیله آن در مقابل شیطان بایستیم و از راه راست منحرف نشویم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تمام خوبی‌ها و تمام بدی‌ها را به ما نشان داده است ادامه داد: شما نوجوانان در سنی هستید که خوب را از بد تشخیص می‌دهید و باید یاد بگیرید که همواره راه راست را بروید.

این مرجع تقلید افزود: مشکل جامعه ما این است که همه راه راست را تایید می‌کنند اما برخی افراد عملاً در زندگی به بیراهه رفته و خود را در چاه غفلت و گناه می‌اندازند و بدتر اینکه آن را با دلائل مختلف توجیه می‌کنند، باید بدانید این توجیه کار شیطان است.

علوی‌گرگانی با تاکید بر اینکه راه خداوند راه پاکی، پاکدامنی، حیا، صداقت، نماز و عمل به واجبات است خاطر نشان کرد: نوجوانان ما باید از همین سنین پایین خود را به خداوند، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) متصل کنند تا شیطان نتواند در آنها نفوذ کند و آنان را از صراط مستقیم دور کرده و به انحراف و تباهی بکشد./س

برچسب ها: قم ، آیت ، الله ، علوی ، گرگانی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.