مشاور رئيس دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آيت الله هاشمي هيچ مشكلي با دانشجو ندارد/به دانشجو گفته بودند كه وارد ميدان مين شده

براساس اخبار منتشر شده از سوی برخی از خبرگزاري ها در مورد عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد در سندي كه به عنوان مدرك عزل دانشجو ارائه شده امضايي در خصوص عزل دانشجو نبوده است.

پر کره، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص عزل رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی که در برخی از خبرگزاری ها حتی سند امضا شده آن رانیز ارائه داده اند باید بگویم که بحث عزل آن را هم اکنون تکذیب می کنیم چرا که تلاش برای عزل  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از روزی که سرپرستی این دانشگاه بر عهده این فرد گذاشته شد وجود داشت و هم اکنون وضعیت طوری شده که شاه می بخشد ولی شاه قلی نمی بخشد چرا که هاشمی اين خصوص مورد ندارد و بعضا احتمال عملکرد خوب این فرد را نیز مورد ارزیابی قرار می دهند.

 وی افزود: نگاه به دانشگاه آزاد مبنایی است و مبنای دانشگاه  آزاد آموزه های دینی است.

پر کره در ادامه در خصوص وجود برخی حوادث و شایعات عزل رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: این بحث عزل فرهاد دانشجو زمانی رخ داد که ما شاهد افزایش حقوق کارمندان و کاهش شهریه بوده ايم و از طرفی فضای اضطراری که دکتر توفیقی بر علیه دانشگاه آزاد به وجود آوردند و عزل را زودتر از موعد مقرر آغاز کردند موجب رخ دادن چنین مباحثی شد چنانچه منظور از آغاز زود هنگام با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس دهم است.

 پر کره تصریح کرد: البته چنین فضاهایی قابل پیش بینی بوده چنانچه یکی از بزرگان نظام از همان ابتدا به فرهاد دانشجو گفت که او وارد میدان مین شده است.

 وی در ادامه به بحث اینکه هدف  همه ما خدمت به نظام است اشاره کرد و گفت: این فضا قابل پیش بینی بوده و راهکارهای مقابله ای ندارد چنانچه هدف خدمت به نظام است نه هدف ابقای مدیران نظام، چرا که آنقدر فضای آموزشهای دانشگاه آزاد آشفته است که فرهاد دانشجو نگران این قضیه نیست چنانچه در جلسات هیئت معاونین در این خصوص اصلا بحثی نیست.

 پرکره تصریح کرد: البته این را هم باید در نظر بگیریم که فرهاد دانشجو گزینه حمایت 100 درصدی نبوده و آن طور که از جاسبی حمایت می شد، از دانشجو نشده است چنانچه فرهاد دانشجو این اجازه را نداد که دانشگاه در فضای سیاسی وارد شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر به فرهاد دانشجو تکلیف شرعی از سوی مرجع تقلید نمی شد این فرد این سمت را قبول نمی کرد چنانچه در سند ذکر شده در این خبرگزاری که گویا به امضا 4 نفر از هیئت امنا رسیده حرفی از عزل فرهاد دانشجو زده نشده است./ح


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.