بهره برداري از طرح تجهيز و توسعه بخش آنژيوگرافي بيمارستان قائم (عج) در مشهد

همزمان با دهه کرامت ، طرح تجهيز و توسعه بخش آنژيوگرافي مرکز آموزشي، پژوهشي درماني قائم (عج) مشهد به بهره برداري رسمي رسيد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ اين طرح به منظور توسعه خدمات به مجاوران و زائران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) در  اين مرکز به بهره برداري رسيد.

با اجراي طرح تجهيز و توسعه بخش آنژيوگرافي مرکز آموزشي پژوهشي درماني قائم (عج) خدمات رساني به بيماران در اين بخش حدود دو برابر افزايش يافت.

رئيس بخش آنژيوگرافي مرکز آموزشي پژوهشي درماني قائم (عج) در اين همين رابطه اظهار داشت:‌ دستگاه آنژيوگرافي در اين بخش به دليل فرسودگي و تعداد مراجعين پاسخگوي نيازها نبود  و با نصب و راه اندازي دستگاه آنژيوگرافي پيشرفته و همچنين توسعه بخش ريکاوري بيمار در اين بخش ميزان خدمات رساني به بيماران به روزانه 20 تا 25 نفر رسيده است.

دکتر محسن موهبتي هزينه اجراي اين طرح را  سه هزار ميليارد ريال عنوان و خاطر نشان کرد :‌ در حال حاضر در اين بخش تمامي اقدامات تشخيصي از جمله آنژيوگرافي و درماني از جمله آنژيوپلاستي عروق محیطی، استنت گذاري،کاشت پيس ميکرو شوک داخل قلب وترمیم و درمان سوراخ های مادرزادی حفرات قلبی از طریق پوست قابل انجام است.

اين فوق تخصص اينترونشنال كارديولوژيست و عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي مشهد انجام اقدامات تشخيصي و درماني بيماريهاي قلب کودکان و آنژيوگرافي عروق مغز را از برنامه هاي اين بخش عنوان کرد.

رئيس بخش آنژيوگرافي مرکز آموزشي پژوهشي درماني قائم (عج) خاطر نشان کرد: ‌حضور اعضاء هيئت علمي فوق تخصص و متخصص در گروههاي مختلف از جمله اينترونشنال كارديولوژيست، الکتروفيزيولوژي، فلوشيب اکو و جنرال کارديولوژيست در اين بخش موجب شده است که در حال حاضر تمامي اقدامات تشخيصي و درماني در اين بخش امکان پذير باشد.

دکتر موهبتي خاطر نشان کرد: ‌در اين مرکز علاوه بر ارائه خدمات به بيماران استان به ديگر بيماران از استانهاي کشور و خارج از کشور خدمات تخصصي و فوق تخصصي تشخيصي و درماني ارائه مي شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار