آخر هفته با دریچه – بسته شماره 23؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۷/۰۵

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



PC | IOS

آخرین نسخه بازی FIFA و PES + دانلود

در دنیای بازی های رایانه ای بدون شک فوتبال پرطرفدارترین بازی ورزشی بین گیمرهاست. دو بازی PES و FIFA معروف ترین بازی ها در این زمینه هستند؛ دریچه فناوری اطلاعات هم برای شما کاربران آخرین نسخه بازی های PES و FIFA را آماده کرده است.
 FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد.

 

 

 


برای تمامی سیستم عامل ها

بازی جذاب و هیجان انگیز دارت + دانلود

ازی دارت یک گیم کلاسیک و جذاب ورزشی است و برای انجام  هر چه بهتر بازی باید فرد دارای تمرکز و دقت عمل بالایی باشد، بازی دارتی که باری شما در نظر گرفته ایم دارای گرفیک HD و سه بعدی است که می تواند بازی را به صورت واقع گرایانه برای شما نمایان کند. از ویژگی های این بازی می توان به امکان بازی به صورت چند نفره اشاره کرد، که می توانید با استفاده از این ویژگی به رقابت با دوستانتان بپردازید. تیر ها را به سوی سیبل پرتاپ کنید هر چه تیر شما به مرکز سیبل نزدیک تر باشد، امتیاز بیشتری کسب می کنید.
 
 

 

 


یک بازی مهیج و اعتیاد آور + دانلود

شاید همین حالا که اسکرین شات های بازی را می بینید لبخندی بر لبان شما نقش ببندد که چه قدر این بازی ساده و شاید حتی بچه گانه است. اما می توانیم بگوییم همین بازی ساده که Hill Climb Racing نام دارد اگر شما را معتاد خودش نکند ، حتما به آن علاقه مند خواهید شد.

 

 

 


تيراندازي كنيد + دانلود بازي

شما در اين بازي ساده اما جذاب اندرويدي بايد با تكان دادن گوشي خود دقيق هدف بگيريد و شليك كنيد.

 

 

 


بدون نیاز به جیلبریک

بازی "آقا و خانم pou" برای آیفون + دانلود

آقا و خانم پو یک بازی زیبا و جذاب برای گوشی های دارای سیستم عامل ios است که می تواند توانایی و سلیقه ی شما را در نگهداری از یک کودک محک بزند، بازی برای رده سنی خردسال بسیار مناسب است و در مدت کوتاه انتشار این بازی، طرفداران متعددی را برای خود پیدا کرده است و  توانسته است امتیاز 5 ستاره را کسب کند. به عروسک بازی غذا دهید، او را تمیز کنید و آن را بزرگ کنید، لباس های زیبا و شیک برایش انتخاب کنید. حتی شما می توانید با او فوتبال بازی کنید و او را به یک فوتبالیست تبدیل کنید. هم اکنون شما می توانید این بازی جذاب را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 
     

 

 


بازی مسابقه ماشین های کوچک + دانلود

Tiny Little Racing 2 یک بازی زیبا می باشد که تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی مسابقه ای جذاب و هیجان انگیز را برای شما به ارمفان می آورد. در این بازی باید با ماشین های کوچک و بامزه به مسابقه بپردازید و برنده شوید. در حالت تک نفره بازی می توانید سختی بازی را در ۳ حالت تنظیم نمایید، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین از دیگر ویژگی های بازی می باشد. بازی دارای بیش از ۲۴ ماشین مختلف می باشد که اگر تمامی مراحل را با موفقیت به اتمام برسانید ۱۲ ماشین جدید دیگر نیز در دسترس خواهند بود.

 



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


با بازی ساختن پل ها، مهارت حل مسئله تان را بالا ببرید!

در بازی فکری و مهندسی X Construction  شما باید پل محکمی برای عبور  قطار بسازید. در هر مرحله بازی، دره ای را برای ساخت پل در اختیار شما قرار می دهد و ابزار های لازم را نیز به تعداد مناسب در اختیار شما می گذارد.در این بازی جالب و البته کمی سخت، تعداد تیرآهن و کابل هایی که به شما داده می شود محدود است. در صورتی که پل محکم و مهندسی شده ای توسط شما ساخته نشود، هنگام عبور قطار، پل ریزش خواهد کرد و طراحی غلط شما، موجب به خطر انداختن جان مسافران می شوید. جیغ و فریاد مسافران در لحظه سقوط گویای این مدعاست.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 


ورزشی

بازی "فوتبال خیابانی" برای پلتفرم جاوا + دانلود

بازی فوتبال تماشایی ترین رشته ی ورزشی در جهان است که طرفداران بی شماری را دارد، این بازی فوتبالی که برای شما تدارک دیده شده است یک فرق با سایر بازی های فوتبال دارد و آن این است که بازی در استادیوم و زمین چمن برگزار نمی شود بلکه شما باید فوتبال را در خیابان های شلوغ بازی کنید. تیم مورد نظرتان را انتخاب کنید و در خیابان های معروف جهان به رقابت با حریفانتان بپردازید. کسب نتایج عالی در مسابقات سبب می شود، شما به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید و در تیم های لیگ برتری بازی کنید
 

 


حلزون‌های سریع؛ بازي جذاب براي گوشي شما + دانلود

 بازی توسط تیم سازنده Pikpokساخته شده که عناوین بسیار خوبی مانند Into the Deadو Super Monsters Ate My Condoرا به بازار بازی‌های دستی روانه کرده‌اند. شما در نقش یک حلزون (البته بلانسبت) قرار می‌گیرید که دوست دارد سریع‌ترین راننده دنیا باشد. ظاهر بصری بازی واقعا دوست‌داشتنی است و با رنگ‌هایی شاد و متفاوت آراسته شده که شور و هیجانی دوچندان به آن می‌دهند. انیمیشن‌ها هم بامزه و مناسب یک بازی خوب در این سبک بصری هستند.

 

 

 


بازی محبوب دوز این بار در تلفن همراه شما + دانلود

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به صورت دو نفره به بازی بپردازید.

 

 





 

 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

گردآوری: سالار واعظی



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
بلزی بری widosphone8 بزارید
Iran (Islamic Republic of)
حسین و علی رضا
۱۰:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۲
بازی بیشتری بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
maseod
۱۱:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
Lotfan bazihaie jadid android ro vasam imail konid
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوب بود وبیشتر برنامه و بازی واسه همه چی بذارید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
این چه وضعیه هیچ وقت واسه کامپیوتر بازی
نمیذارید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۳:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
سلام
بازیهای جدیدجاوارابه ایمیلم ارسال کنید
باسپاس بی کران
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۶:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
عالی بودن مخصوصا اون دوتا فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۰۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
سلام.
جالب بود اما بازی pou اولا بچه گانه نیست منم که بزرگم بازی میکنم جالبه دوما برای اندرویدش هم هست تو کافه بازار که برین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
چهار تا بازی با حال هم واسه کامپیوتر بذارید .... چه وضعشه؟ چرا دیگه سایتتون مثل قدیما کار نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار