نهم آبان صورت می گیرد:

هفتمین مرحله پرداخت مطالبات بازنشستگان کشوری/ 540 بیمارستان طرف قرارداد بیمه طلایی

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد: هفتمین مرحله پرداخت مطالبات بازنشستگان کشوری به 730 هزار بازنشسته نهم آبان ماه صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ایراندخت عطاریان در حاشیه مراسم تجلیل از حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در 25 ذی الحجه اخبار خوشی به سمع بازنشستگان کشوری خواهد رسید اظهار داشت: مرحله هفتم پرداخت مطالبات بازنشستگان کشوری از تاریخ 8 مهر سال 76 تا مهر ماه سال 87 بیست و پنج ذی الحجه به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد.

وی با اشاره به این که 730 هزار بازنشسته در هفتمین مرحله مطالبات برخوردار خواهد شد افزود: مبلغ این دوره حداقل 200 هزار تومان است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص بیمه طلایی بازنشستگان و خانواده های آن ها افزود: 570 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه طلایی 2 میلیون و 500 هزار بازنشسته و خانواده آن ها اختصاص داده شده که این افراد می توانند بدون سقف پرداخت از خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد بهره مند شوند.

وی یادآور شد: 540 بیمارستان در سراسر کشور طرف قرارداد با بیمه طلایی بازنشستگان کشوری و از زمان بستری تمامی هزینه ها رایگان است.

عطاریان خاطر نشان کرد: تمامی بیماران بازنشسته "ام اس" و" سرطانی " می توانند به صورت رایگان از خدمات درمانی و داروها بهره مند شوند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
اذرميدخت كلانتر
۲۳:۱۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
بسيار عالى و نياز به دريافت بيمه طلايى را دارم. با تشكر.
آخرین اخبار