اراک/

ادبیات سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمندانه بود

مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادبیات سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل را ادبیاتی عزتمندانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سنایی‌راد در نشست هم‌اندیشی بسیج با مدیران رسانه و خبرنگاران استان مرکزی، گفت: رئیس جمهور کشورمان با انتخاب ادبیاتی عزتمندانه به خوبی توانست پیام ملت ایران را به جهان رسانده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان گوشزد کند.

وی افزود: رئیس جمهور در این اجلاس با در پیش گرفتن نرمش قهرمانانه به خوبی از حق هسته‌ای ملت ایران دفاع کرد.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور ایران اسلامی از موضع قدرت با درخواست مذاکره رئیس جمهور آمریکا برخورد کرد و قطعا رفتار منطقی در روابط سیاسی و پذیرش حقوق حقه توسط طرفین ضروری است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه، اذعان داشت: رسانه‌ها چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چه امروز به خوبی به نقش و رسالت خود عمل کردند.

مهدی صدیقی اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه خطیری در انتقال و به تصویر کشیدن مسایل و موضوعات پیش رو دارند و باید به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

حیدر جهان‌بخشی، رئیس بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز سیاست‌گذاری،طرح‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر جذب، سازماندهی، حفظ و انسجام و به کارگیری اصحاب رسانه و هماهنگی و هم افزایی فعالیت‌ها در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.