فتحی‌زاده مطرح كرد

واکنش رقبا دليل اصلي ورود زودهنگام اصولگرايان به انتخابات مجلس شوراي اسلامي

دبیرکل حزب هفتادوتن ایران اسلامی گفت: با توجه به فعالیت زودهنگام برخی جریانات سیاسی، ما هم ناچار به آغاز به فعالیت‌های خود هستیم و باید در صدد شناسایی افراد اصلح برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم. ‌

"مهدی فتحی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت انتخاباتی برخی جریانات سیاسی به منظور حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت انتخاباتی ما بستگی به واکنش رقبای ما دارد که از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی و و بازسازي تشكيلاتي برای فتح مجلس هستند.

وی افزود: طبیعی است که ما هم به منظور کسب کرسی‌های مجلس اقداماتی را انجام دهیم، اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای را در ذهن نداریم و به اعتقاد من هم‌اکنون شروع فعالیت انتخاباتی از سوی برخی جریانات سیاسی، بسیار زودهنگام است.

دبیرکل حزب هفتادو‌تن ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت زودهنگام برخی جریانات سیاسی ما هم ناچار به آغاز به فعالیت‌های خود هستیم و باید در صدد شناسایی افراد اصلح برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم. ‌

گفتني است بسياري از احزاب اصلاح‌طلب با بازسازي و آغاز كار تشكيلاتي خود از هم‌اكنون وارد فعاليت‌هاي انتخاباتي شده‌اند اين در حالي است كه برخي از اصولگرايان ورود به انتخابات مجلس دهم را زودهنگام مي‌دانند و آن را يك آفت براي كشور به حساب مي‌آورند.(اينجا).

برخي ديگر از اصولگرايان در حال حاضر به جاي انجام فعاليت‌هاي انتخاباتي معتقد به پيگيري گفتمان درون حزبي خود هستند.(اينجا)

لازم به ذکر است که براساس خبرهاي منتشر شده در برخي رسانه‌هاي داخلي اصلاح‌طلبان به منظور ورودي سازمان‌يافته‌تر به انتخابات دهمين دوره از مجلس شوراي اسلامي درصدد  تشکيل حزبي با مثلث(هاشمي، ناطق و خاتمي) هستند.

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال 1394 برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار