مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا - دبی

تشکری: بازی با کویت فقط تمرینی برای رفع اشکالات بود

بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی مقابل کویت فقط جنبه تمرینی برای رفع اشکالات ما داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آرمین تشکری درباره مسابقه مقابل کویت اظهار داشت: درست است که این تیم در سطح خیلی پایین تری نسبت به ما قرار دارد اما ما یاد گرفته ایم به همه حریفان احترام بگذاریم. این مسابقه برای ما فقط تمرینی برای رفع اشکالات و از بین بردن نقاط ضعف بود تا مقابل تیم های بزرگ تر این اشتباهات را تکرار نکنیم.

وی درباره بازی های آینده تیم ملی والیبال کشورمان مقابل کره جنوبی و عراق گفت: بازی عراق و کره جنوبی را تا امتیاز هشت بر هشت در ست نخست نگاه کردیم. عراق تیم خوبی نشان داد و بازی خوبی ارائه می کرد. تیم کره جنوبی هم نسبت به دوره گذشته مسابقات تغییرات زیادی داشته است همانطور که ما هم نسبت به دوره قبلی بازیکنان زیادی را تغییر داده ایم. اگر تلاش کنیم و توانایی واقعی خود را نشان دهیم می توانیم این دو تیم را هم شکست بدهیم.

تشکری با اشاره به انتظارات بالا از تیم ملی ایران برای رسیدن به مقام قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی در آسیا آسان نیست. ما با تمام تلاش و قدرت خود به میدان می رویم. اگر همه بازیکنان آماده باشند می توانیم به این هدف برسیم. تنها مشکل در این رقابت ها لیز بودن سالن است و کار ما را سخت می کند. با این وجود فکر نمی کنم برای رسیدن به قهرمانی مشکلی داشته باشیم. امیدوارم یک بار دیگر بتوانیم مردم ایران را شاد کنیم/آق.

برچسب ها: والیبال ، تشکری ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار