قم/

رادیو معارف نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور مخاطبان زیادی دارد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی گفت: رادیو معارف رادیو بسیار خوبی است و امیدوارم این رسانه دینی هدف درست و صحیح خود را با قوت تعقیب کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه خبر رادیو معارف در کربلای معلی با بیان این مطلب که رادیو معارف امروز جایگاه خود را در میان مردم و مسئولان پیدا کرده است گفت : من خودم شاهد بودم در آغاز به کار این رادیو،عده ای تصور داشتند این رسانه کارایی لازم را نخواهد داشت لذا تجهیزات و امکانات کهنه ای را در اختیار آنها قرار دادند اما با اقدامات ومدیریتی که در پخش برنامه ها صورت گرفته و همچنان ادامه دارد نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور به ویژه آمریکا که بودم افراد زیادی را می شناختم و از نزدیک شاهد بودم که چقدر از برنامه های این رسانه دینی استفاده می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی در ادامه افزود : رادیو معارف رادیو بسیار خوبی است و امیدوارم این رسانه دینی برای جذب مخاطب بیشتر به محرمات مبتلا نشود و هدف درست و صحیح خود را با قوت تعقیب کند.
وی رادیو معارف را مایه مباهات و آبروی حوزه علمیه دانست و تصریح کرد : این رادیو نه تنها رادیو با معرفت است بلکه به دنبال نشر آموزه های قرآنی و معارف اهلبیت (علیهم السلام ) است که با وزانت و برازندگی خاصی برنامه ها و اهداف خود را دنبال می کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : هر زمانی که انسان روی موج این رادیو قرار می گیرد و حتی اگر دراواسط و یا اواخر برنامه باشد به ازای هر جمله ای که پخش می شود به اطلاعات مفید انسان افزوده می شود و مسائلی که مورد نیاز هست را فرا می گیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.