جنتي در جمع خبرنگاران:

فیلم گذشته با انتخاب هیئت داوری به اسکار معرفی شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: دو فيلم دربند . گذشته در بین 52 فیلم مطرح بهترین بوده و هیئت داوران به این نتیجه رسیده که فیلم گذشته به اسکار برود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم ختم شوهر خواهر کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که از بین گزینه‌های مطرح شده برای معاون فرهنگی چه کسی را انتخاب می‌کنید، گفت: هیچ کدام از این گزینه‌ها، مطرح نیستند.
 
وزیر ارشاد در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه که چرا فیلم گذشته که نمادی ایرانی ندارد فیلمی فرانسوی محسوب می‌شود از طرف ایران به اسکار معرفی شده است اظهار داشت: هیئت داورانی از گذشته مطرح شده بودند که همه آنها اهل نظر در فیلم و سینما هستند.12 نفری که در هیئت داوری جمع شده‌اند این انتخاب را انجام داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه بنده هنوز فیلم گذشته را ندیده‌ام که بخواهم درباره آن قضاوت کنم، در پاسخ به این سوال که چرا فیلم دربند معرفی نشد، خاطرنشان کرد: این دو فیلم در بین 52 فیلم مطرح بهترین بوده و هیئت داوران به این نتیجه رسیده که فیلم گذشته به اسکار برود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فیلم ، دربند ، گذشته ، اسکار ، هیئت ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار