سعيد جابري انصاري تكذيب كرد:

نسخه قاچاق "پل چوبي" در بازار وجود ندارد

هيچ گونه نسخه قاچاق شده از فيلم سينمايي "پل چوبي" به كارگرداني "مهدي كرم پور" در سطح شهر وجود ندارد.

"سعيد جابري انصاري" دبير ستاد حمايت و صيانت از محصولات آثار فرهنگي هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: امروز صبح شايعاتي مبني بر عرضه قاچاق فيلم سينمايي "پل چوبي" در سطح شهر مطرح شده بود كه چنين چيزي صحت ندارد. 

وي افزود: وقتي يك اثر سينمايي توليد مي شود و به نمايش و اكران در مي آيد بايد پروسه اي را طي كند، يعني دوره اكران خود را سپري كرده و بعد از طي مراحلي وارد شبكه نمايشي خانگي شود، اين موضوعات هم به صورت يك زنجيره واحد به يكديگر پيوسته اند. 

"جابري انصاري" تصريح كرد: امروز كه اين خبر مطرح شد كه فيلم سينمايي "پل چوبي" به صورت قاچاق وارد بازار شده، در حالي كه اين فيلم اين روزها به روي پرده سينماها در حال اكران است. 
ما با تيم كاري مان بازار و سطح شهر را رصد كرديم و تا به الان و همچنين پس از دستگيري بعضي از دستفروشان هيچ گونه اثري از عرضه قاچاق فيلم سينمايي "پل چوبي" مشاهده نكرديم. 

دبير ستاد حمايت و صيانت محصولات فرهنگي هنري ادامه داد: اما فارغ از اينكه اين خبر صحت داشته يا نه و با توجه به مديريت سينمايي ايران طي سالهاي گذشته مسئولان توانسته اند كه با در نظر گرفتن مباحث كارشناسي در حوزه اكران از بروز اين گونه تخلفات جلوگيري كنند، گرچه وقتي گفته مي شود فيلمي به صورت قاچاق وارد بازار شده، اين موضوع بايد كارشناسي شود كه آيا نسخه اصلي بيرون آمده و يا اينكه كسي آن را با دوربين كپي برداري كرده است. 

جابري انصاري در پايان خاطرنشان كرد: تا اين لحظه كه ما هيچ گنه اثر قاچاقي در خصوص فيلم سينمايي "پل چوبي" در سطح شهر نديده ايم، اما وظيفه حمايت و صيانت از محصولات فرهنگي هنري اين است كه وقتي يك محصول عرضه مي شود، به طور صحيح وارد شبكه نمايش خانگي شود. 

همچنين به منظور تقويت بنيان اقتصادي نيز با كساني كه در اين راستا تخلف مي كنند، برخورد قانوني مي كنيم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار