سردار رزمجو:

یادواره شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه از برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی سپاه در نبرد رو در روی ناوهای آمریکایی با ناوگروه شهید مهدوی-شهدای خلیج فارس- همزمان با سالروز عملیات غیورمردان سپاه در 16 مهر 1366 در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، دریادار دوم "علی رزمجو"، فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نبرد مستقیم با ناوهای آمریکایی، امنیت را بسترساز دفاع از هویت دینی و فرهنگی دانست و اظهار داشت : تا زمانی که آرامش و امنیت در جامعه ای برقرار نشود هرگونه اقدام و تلاشی در زمینه های سیاسی و فرهنگی بدون پشتوانه و مخاطره آمیز خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران؛ وی افزود: فقدان امنیت تمامی ساختار های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را به چالش می‌کشد که نمونه عینی آن در برخی کشورهای پیرامونی ما مشاهده می‌شود.

سردار رزمجو امنیت امروز را مرهون مجاهدت ایثارگرانه و جان‌فشانی رزمندگان که پیشتازان آن‌ها شهدا بودند دانست و خاطرنشان کرد: شهدای خلیج فارس آینه تمام نمای ایثار، شهادت و از جان گذشتگی هستند که حراست و جسارت آنان در برابر هیمنه پوشالی ابر قدرت‌ها به الگویی مجسم برای رزمندگان ما در برنامه‌های رزمی و دفاعی تبدیل شده است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در خصوص برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهدای خلیج فارس – ناو گروه شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه – در استان بوشهر گفت: برنامه گرامیداشت سالگرد شهدای خلیج فارس با گلباران محل شهادت این دلاورمردان با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و خانواده شهدای عملیات 16 مهرماه 1366 در منطقه عمومی جزیره فارسی آغاز می‌شود.

وی افزود: در بخشداری و شهرستان‌های مختلف استان بوشهر نیز مراسم با شکوهی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود که حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان بر سر مزار شهیدان مهدوی و توسلی در روستای بحیری از توابع شهرستان دشتی – از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
صادق رزمجو
۲۲:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سردار خدا قوت
آخرین اخبار