حاشيه‌ي برنامه‌ي سينمايي "هفت"؛

مرادي: "پوران درخشنده" براي بازيگر به مانند مادر است

"پوران درخشنده"، تمامي بازيگراني كه با او كار مي‌كنند را به مانند يك مادر راهنمايي مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، برنامه‌ي سينمايي "هفت" شب گذشته نيز به بيست و هفتمين جشنواره‌ بين‌المللي فيلم‌هاي كودك و نوجوان اختصاص داشت.




در بخش ابتدايي برنامه "پريا مردانيان" و "آرميتا مرادي" دو بازيگر نوجوان مهمان برنامه بودند.

"پريا مردانيان" در ابتدا گفت: از سن 5 سالگي وارد عرصه‌ي بازيگري شدم و در حال حاضر در مقطع دوم دبيرستان در رشته‌ي رياضي و فيزيك مشغول تحصيل هستم و تاكنون در حدود 24 فيلم نقش‌آفريني كرده‌ام.

وي در خصوص جشنواره‌ي كودك و نوجوان عنوان كرد: سينماي ما در پايه‌ي كودك و نوجوان قوي نيست و ما در عرصه‌ي سينما با مشكلات زيادي روبرو هستيم اميدوارم مسئولان در اين زمينه چاره‌اي بيانديشند.

"مردانيان" اظهار داشت: با كارگردانان خوبي كار كرده‌ام اما از "كمال تبريزي" و "عليرضا رئيسيان" مطالب زيادي آموختم چرا كه آنها حتي گاهي يك سكانس را 40 پلان تكراري مي‌گرفتند تا آنچه مدنظر خودشان است از كار در بيايد.

"آرميتا مرادي" نيز در ادامه گفت: از سن 20 سالگي وارد عرصه‌ي بازيگري شدم و هم‌اكنون در مقطع سوم راهنمايي مشغول به تحصيل هستم.



وي در خصوص جشنواره‌ي كودك و نوجوان بيان كرد: فيلم در سينما ساخته مي‌شود اما فيلمي در زمينه‌ي كودك و نوجوان وجود ندارد، اكثر فيلم‌هاي جشنواره‌ي امسال تنها در روستا ساخته شده بود.

وي افزود: سينما علاوه بر جنبه‌ي سرگرمي و تفريحي بايد براي كودك و نوجوان آموزنده باشد.

"مرادي" در پايان خاطر نشان كرد: من هم با كارگردانان خوب و حرفه‌اي در سينما كار كرده‌ام اما "پوران درخشنده" براي بازيگران به مانند مادر است و بازيگران را همانند يك مادر راهنمايي مي‌كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار