ساری/

شركت نماينده مردم آمل دراجلاس مقابله با خشونت عليه زنان در فيليپين

نماينده مردم شهرستان آمل در مجلس شوراي اسلامي براي شركت در اجلاس مقابله با خشونت عليه زنان و دختران كه در كشور فيليپين برگزار مي شود، به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران در اين اجلاس حضور مي يابد .

عزت الله يوسفيان ملا در مورد اين اجلاس به خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : دعوت شركت در اين اجلاس از سوي دفتر مقابله با خشونت عليه زنان و دختران، سازمان ملل انجام شده و اجلاس در روزهاي 23 تا 25 مهر در مانيل پايتخت كشور فيليپين برگزار مي شود.

وي افزود: محورهاي اصلي اين اجلاس سالانه مقابله به هرنوع خشونت عليه زنان و دختران و موضوع سوء رفتار و قاچاق زنان كه بسياري از جوامع به نوعي با آن مواجه هستند، خواهد بود .

عضو كميسيون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس، نشست آتي در فيليپين را ششمين دوره برگزاري اجلاس مقابله با خشونت عليه زنان و دختران دانست و تصريح كرد: در اين اجلاس گزارشي از وضعيت زنان ودختران در جمهوري اسلامي ارائه خواهد شد و در مورد راهكارهاي مقابله با خشونت هاي جهاني عليه زنان بحث وتبادل نظر خواهد شد.

يوسفيان ملا به نقش مهم وتاثيرگذارجمهوري اسلامي ايران در دفتر مقابله با خشونت عليه زنان و دختران، سازمان ملل در سالهاي اخير اشاره كرد وادامه داد: در سالهاي اخير با ارائه مقاله هاي راهبردي درباره مقابله با خشونت عليه زنان و دختران، ايران در دو نشست از اجلاس هاي گذشته به عنوان عضو كميته اجرايي انتخاب شد.

وي يادآورشد: جمهوري اسلامي ايران بصورت فعالانه در همه دوره هاي اين اجلاس حضور داشته است./ز



برچسب ها: مسکن ، روستایی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.