رودهن/

توسعه بخش گردشگری یکی از راه ‏‌های توسعه شهرستان دماوند است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‏‌ های توسعه شهرستان دماوند، توسعه بخش گردشگری است.

حمید رضا مشهدی‏‌عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اصلاح فرهنگ در نهایت اصلاح اقتصاد و روش‌‌‏ ها را در همه بخش ‌‏ها به دنبال دارد.

وی توسعه گردشگری را نیز نیازمند تأمین زیر ساخت‏‌ های این بخش دانست و افزود: اگر بخواهیم این بخش را به شکل یک صنعت درآمدزا در شهرستان دماوند گسترش دهیم، باید هزینه کنیم و کار اساسی در این حوزه انجام دهیم.

مشهدی ‏‌عباسی افزود: مهم‏ ترین زیرساخت در توسعه بخش گردشگری در شهرستان دماوند، اصلاح فرهنگ عمومی شهرستان است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای اینکه داشته ‏‌های فرهنگی خود را حفظ کنیم و به فرهنگ بیگانه اجازه رسوخ ندهیم، باید به توسعه و ترویج فعالیت‏‌ های هیئت‌‏ های ورزشی، مذهبی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: توجه به این هیئت ‏‌ها، جوانان را برای برخورد با جامعه و حتی تشکیل خانواده آماده می ‏‌سازد.

مشهد‌ی‏‌ عباسی در این زمینه از مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند خواست که در تأمین نیاز های این هیئت ‏‌ها، همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به جوانان می ‌‏توانیم در راستای رشد و تقویت فرهنگی جامعه گام‏‌ های مؤثری برداریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.