پس از شکست گسترش مقابل ملوان:

خطیبی:می‌توانستیم تساوی کنیم/اسکوچیچ:بازی متعلق به ما بود

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:برخی بازیکنان ما برای اولین‌بار به میدان می رفتند با این حال بازیکنان ما عملکرد بهتری داشتند و می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

 

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین خطیبی پس از شکست 2 بر یک گسترش فولاد مقابل ملوان اظهار داشت:   ما  سه چهار بازیکن تأثیرگذار خود را در این بازی در خدمت نداشتیم و برخی بازیکنان ما برای اولین‌بار به میدان می رفتند   با این حال  بازیکنان ما عملکرد بهتری داشتند و می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.
 
مربی گسترش فولاد تصریح کرد: ما یک گل هم به ثمر رساندیم اما داور آفساید اعلام کرده که نمی‌خواهم در مورد آن  صحبت کنم.

 
وی در واکنش به این مطلب که برای توجیه شکست خود به هواداران انزلی اتهام فحاشی می زند تصریح کرد: ما بازی گذشته شکست خوردیم و گفتیم که شکست خوردیم از واقعیت نمی‌شود فرار کرد ما هم فوتبالی هستیم من می‌گویم چرا عده‌ای پشت نیمکت ما نشستند و فحاشی کردند و هنگامی که این موضوع را به نیروی انتظامی گفتیم تا جلوی این کار را بگیرد گفتند به کلانتری مراجعه کنید که این مسئله خنده‌دار است!
 
 
دراگان اسکوچیچ:بازی از همان لحظه نخست متعلق به ما بود
 
 
 
دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 2 بر یک ملوان مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:یک گل مسخره دریافت کردیم اما پس از آن توانستیم به بازی باز گردیم در بین دو نیمه بازیکنانم را آرام کردم در مجموع از عملکرد آنها راضی هستم تمام تلاش خود را کردند.
 
 
وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش در دقایق پایانی خسته نبودند،‌ گفت: پور رحمت‌الله در دقایقی خسته شده بود به هر حال آن چیزی که در تمرینات بازیکنان از خود به نمایش می‌گذارند با بازی کردن در زمین متفاوت است. در هر صورت از او واقعاً راضی هستم پوررحمت‌‌الله با اینکه جوان بود مانند بازیکنان باتجربه عمل می‌کرد و خوشحال‌تر هم هستم که او یک انزلی‌چیست.
 
 
وی با اشاره به حمایت هواداران تصریح کرد:‌شاید تماشاگران ملوان در دیدارهای گذشته متفاوت نسبت به این دیدار بودند اما امروز به این نتیجه رسیده بودند باید از تیم‌شان حمایت کنند من هم از این موضوع لذت بردم و از آنها تشکر می‌کنم به دلیل هواداران به انزلی آمدم زمانی که به تهران رفتیم بازی با نفت را انجام دادیم این تیم هواداری نداشت و من از این موضوع ناراحت شدم ما برای هواداران بازی می‌کنیم در برخی بازی‌ها هواداران روی بازیکنان فشار می‌آوردند این منطقی بود.

برچسب ها: خطیبی ، گسترش ، فولاد ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار